Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:17:01 GMT

مذاکرات خرازی با بعثی‌ها پس از جنگ

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۲۶۵۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 پس از پایان جنگ تحمیلی و پیروزی ایران در این نبرد هشت ساله، عراق به کویت حمله کرد که یک ائتلاف غربی-عربی با محوریت آمریکا، ضربات سختی به ارتش صدام وارد کردند و ارتش بعث را وادار به عقب نشینی به خاک عراق کردند و در ادامه نیز روایت اسقاط رژیم صدام حسین کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوران صدام حسین تلاش کرد از در حسن همجواری با کشورهای مختلف از جمله ایران وارد شود و ایران نیز به دنبال مشخص شدن تکلیف جنگ نظیر تعیین نوار مرزی دقیقی، تبادل اسرا و... بود. تصاویری که می‌بینید از دیدار کمال خرازی وزیر وقت امورخارجه به عراق پس از ده سال قطع روابط بین المللی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»

ایسنا/خراسان رضوی مدیر رسانه‌ای نمایش «un۱۲» گفت: این نمایش به روایت بخشی از ظلم‌هایی می‌پردازد که رزِم بعث به کردها کرده است.

حبیب قاآنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تئاتر «un۱۲» به کارگردانی امیر رستگار مطلق در سالن حوزه هنری مشهد در تاریخ ۳۰ فروردین ماه به روی صحنه خواهد رفت.

وی اضافه کرد: این نمایش که اثر برگزیده سی‌ودومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی است به صورت مشترک امیر رستگار مطلق و منصور جهانبخش به نگارش درآورده‌اند.

قاآنی ادامه داد: این نمایش داستان بخشی از ظلم‌هایی است که رژیم بعث به سر کردها کرد و در قالب درامی اجتماعی- تاریخی به روایت ماجرا پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: عباس رستگار، سمانه پرتوی، مریم رستگار، محبوبه راد، علی عشقی، امیرحسین ملک، مسعود حیدری از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

قاآنی گفت: تئاتر «un۱۲» از ۳۰ فروردین به روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
  • تبعات جنگ غزه برای اسراییل تنها با گذشت سال‌ها مشخص خواهد شد
  • دشمن سخت‌ترین ضربه‌ها را به ما وارد کرده است
  • دشمن سخت‌ترین ضربه‌های را به ما وارد کرده است
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسراییل
  • مذاکرات مصر، رژیم صهیونیستی و آمریکا در مورد عملیات رفح
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر