Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر اسناد پزشکی استان زنجان گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ، دفتر اسناد پزشکی استان زنجان دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو 9001-2015 شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماندانا عظیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد:خوشبختانه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام شده ،  و بدون حتی ثبت یک مورد عدم انطباق ، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001-2015 برای دفتر اسناد پزشکی استان زنجان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در زمینه همسو بودن اهداف و برنامه های این دفتر با مدیریت درمان استان ، اظهار داشت: همبستگی سازمانی با تکیه بر حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی از ارزشهای مهم دفتر اسناد پزشکی استان است.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان زنجان همچنین هدف از استقرار استاندارد مدیریت کیفیت در دفتر اسناد پزشکی را ، ایجاد آرامش خاطر در خدمت رسانی شایسته و استاندارد به مراکز درمانی طرف قرار داد و بیمه شدگان دانست.

عظیمی در پایان از قرار داد فیمابین 550 مرکز درمانی دولتی و غیر دولتی و خصوصی در سطح استان زنجان خبر داد و گفت بیش از 550 مرکز درمانی اعم از بیمارستانهای خصوصی و دانشگاهی ، پزشکان متخصص و عمومی ، داروخانه ها و موسسات پاراکلینیکی و درمانگاههای دولتی و خصوصی در سطح استان با دفتر اسناد پزشکی طرف قرار داد هستند و بیمه شدگان میتوانند با مراجعه به این مراکز و پرداخت هزینه فرانشیز ، از خدمات درمانی مراکز طرف قرار داد بهره مند شوند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی