Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@00:43:10 GMT

صدراعظم نوری:بیماری نجفی بیماری رجل سیاسی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۲۸۷۲

صدراعظم نوری:بیماری نجفی بیماری رجل سیاسی است

به اعتقاد عضو شورای شهر تهران، بیماری نجفی بیماری رجل سیاسی است و هاشمی در پاسخ به وی گفت هر کسی این بیماری را ندارد رجل سیاسی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدر اعظم نوری در مخالفت با استعفای شهردار تهران گفت: با افرادی که در شرایط آقای نجفی هستند زندگی کرده ایم و با توجه به شرایط روحی ناشی از بیماری معمولا تصمیمات ناشی از احساسات گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اتفاقا این نوع بیماری بیماری رجال سیاسی کشور است و خیلی از رجال سیاسی با این بیماری مبارزه کرده اند وبه مسئولیت خویش ادامه داده اند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: با حمایت شورا، شهرداری شرایطی را ایجاد کرده که از سوی افرادی برتابیده نمی شود.

وی ادامه داد:  برای بنده خوشایند نیست که اولین جلسه شورای شهر در سال 97 را با استعفا آغاز کنیم. بنده به عنوان مخالف استعفای شهردار تهران امروز صحبت می‌کنم.

وی افزود: نجفی بیماری را عامل استعفای خود گفته است و بنده در یک خانواده‌ای زندگی می‌کنم که این بیماری را دارند و درک می‌کنم وقتی این  شرایط حاصل می‌شود شرایط روحی و جسمی نامناسب می‌شود و قطعا تصمیماتی گرفته می‌شود که بر اساس لطمات روحی است.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داده است بنده بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی‌بینم و این طبیعی است که هر فردی دچار بیماری می‌شود .

صدراعظم نوری افزود: این بیماری نمی‌تواند دلیل کافی باشد که شهردار تهران با سابقه 39 سال مدیریت نتواند به کار خود ادامه بدهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: بنده اعتقاد دارم که نجفی با تیم مدیریتی جدید کار را 7 ماه و نیم ادامه داده است و به صلاح شهروندان است که این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و به خدمات ارزنده خود ادامه بدهد.

نوری گفت: شهردار تهران شعار امید، شکوفایی و مشارکت را در ابتدای مدیریت خود داده است و در همان ابتدا شایعاتی در مورد استعفای شهردار زده شد.

وی افزود: این رویه نجفی می‌تواند جلوگیری از فساد مالی و اداری بکند و شهردار تهران در این زمینه پیش‌قدم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود