Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که در هشت بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت توانست سه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم داستان دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیمای آنها، به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند.

فیلم سینمایی «به وقت شام» در تعطیلات نوروزی سانس‌های فوق العاده خود را به عدد 500 رساند و در این ایام بیش از 6 میلیارد تومان فروخت.

استقبال مردم از اکران های عمومی این فیلم سینمایی پر مخاطب همچنان ادامه دارد به طوری که این فیلم در هفته گذشته توانست 2 میلیارد و 447 میلیون تومان بفروشد و در مجموع با در اختیار داشتن 167 سالن سینما، فروش آن به شش میلیارد و 234 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم سینمایی با فروش فوق العاده خود در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه سوم پُرفروش های اکران نوروزی را به خود اختصاص دهد.

در این فیلم بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر و هنرمندان خارجی چون پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، لیث مفتی، منذر زین الدین، جوزیف سلامه، علی سکر، محمد شعبان و سامر خلیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«به وقت شام» محصول رسانه فرهنگی هنری اوج است که به دلیل صحنه‌های خشن مرتبط یا جنایت های داعش، با محدودیت سنی زیر 12 اکران شده است.

503

فیلم سینمایی به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا تعطیلات نوروزی سالن سینما به وقت شام حاتمی کیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) امروز (دوشنبه) تازه‌ترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رده اول همچنان در اختیار ایگا اِشویانتک است.

تغییرات زیادی در فهرست 10 نفر برتر رخ داده که مارکتا وندروسوا، تنیسور اهل چک به جایگاه ششم، ژنگ کینگ ون از چین به جایگاه هفتم و ماریا ساکاری یونانی از رتبه ششم به هشتم سقوط کردند.

10 تنیسور برتر زن جهان در رنکینگ جدید ATP بدین شرح هستند:

1. ایگا اِشویانتک (لهستان) - 10910 امتیاز
2. آرینا سوبولنکو (بلاروس) - 7498 امتیاز
3.کوری گاوف (آمریکا) - 7313 امتیاز
4. النا ریباکینا (قزاقستان) - 6673 امتیاز
5. جسیکا پگولا (آمریکا) - 4655 امتیاز
6. مارکتا وندروسوا (جمهوری چک) - 4090 امتیاز
7.  ژنگ چینگون (چین) - 3945 امتیاز
8.ماریا ساکاری (یونان) - 3925 امتیاز
9. اونس جابر (تونس) - 3748 امتیاز
10. النا اوستاپنکو (لتونی) - 3493 امتیاز

دیگر خبرها

  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • اتمسفر فوق العاده و استقبال بی نظیر هواداران فرانسوی WWE از رویداد بکلش / فیلم
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد