Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد گفت: مسئولان خودشان را فقط یک روز به جای محرومان بگذارند تا متوجه شوند مردم روستا‌ها از شدت فقر چه می‌کشند. امین ریحانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و سرپرست گروه جهادی شهید فیروز حمیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی شهید فیروز حمیدی‌زاده در یک دوره ۸ روزه در روستای باران آباد از توابع کلیمانی بخش مانه و سملقان خراسان شمالی حضور یافت و دانشجویانی از رشته‌های مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی پزشکی و رشته‌های مختلف در این اردو شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریحانی ادامه داد: تعداد ۱۹ نفر از دانشجویان این دانشگاه با نیازسنجی اولیه وارد روستا شدند و تصمیم به ساخت مسجد گرفته شد و عمده فعالیت گروه جهادی شهید فیروز حمیدی‌زاده عمرانی بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان اینکه روستای باران آباد به قدری دچار فقر است که نمی‌دانیم مسئولین کجا هستند و چطوری باید درد فقر را به اینان چشاند، افزود: از تاریخ ۴ تا ۱۲ فروردین در روستا حضور داشتیم که حتی تعدادی از دانشجویان برنامه مسافرت خانوادگی در ایام تعطیلات داشتند، اما حضور در روستا را ترجیح دادند تا حرف امامشان بر زمین نماند.
وی اظهار داشت: بعد از حضور ما در روستا مسئولین تازه متوجه شدند و سراغی از روستا گرفتند و فقر این روستا به حدی بود که حتی آب شرب لوله کشی ندارند.
ریحانی با اشاره به اینکه این روستا در مسیر سیلاب قرار گرفته است، تصریح کرد: انباشت خاک در مسیر سیلاب و انحراف آن کوچکترین کاری است که می‌توان برای روستا باران آباد انجام داد و این مورد را به مسئولین گوشزد کردیم، اما هنوز هم خبری از اقدامی برای حل این مورد نشده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: مسئولان خودشان را فقط یک روز به جای محرومین بگذارند تا متوجه شوند مردم روستا‌ها از شدت فقر چه می‌کشند و ما که حدود ۱۰ روز با این مردم زندگی کردیم متوجه همه کاستی‌های آنان شدیم.
وی با بیان اینکه آیا مسئولین می‌توانند ۲ ساعت به جای مردم این روستا زندگی کنند؟ بیان داشت: در این روستا فوندانسیون مسجد از قبل کار شده بود که ما بتن ریزی آن را انجام دادیم و امیدواریم در اردو‌های بعدی بتوانیم ساخت مسجد را تکمیل کنیم.
ریحانی با اشاره به اجرای برنامه‌ای فرهنگی در روستا تصریح کرد: بازدید از خانواده شهدا و جانبازان منطقه، آموزش احکام و شرعیات، اهدای اسباب بازی به کودکان روستا، تهیه مواد غذایی برای خانواده‌های مستضعف از جمله برنامه‌هایی بود که در این روستا انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان ؛طرح شمیم خدمت و پلیس پاسخگو برای رسیدگی و بررسی مشکلات مردم در  مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر خرم آباد بر گرار شد .
همچنین در حاشیه  این طرح ، با کمک تیم پزشکی درمانگاه فدک به مردم این منطقه خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم