Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب هفت مقام برتر در بخش رقابت‌های اصلی و پنج مقام اول در بخش رقابت فنی، عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸ که با حضور مرتضی موسی‌خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران، چهره‌های برتر علمی، پژوهشگران و مسوولان کشور، سفرای کشور‌های خارجی و تیم‌های شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و سالن میلاد برگزار و از تیم‌های برتر این رقابت‌ها در بخش‌های مختلف با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در بخش دانشجویی و در لیگ ربات‌های فوتبالیست استاندارد، تیم «HTWK» آلمان به مقام نخست رسید. در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز متوسط و در بخش رقابت فنی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان نما، سایز کودک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به قهرمانی رسید.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان نما سایز نوجوان، باز هم تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در رقابت فنی لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان نما، سایز بزرگسال تیم «IRC» از دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد و تیم «ER-Force» آلمان دوم شد.

در لیگ فوتبالیست شبیه ساز سه‌بعدی تیم «UT Austin Villa» از دانشگاه تگزاس آستین با حساب هفت بر صفر از سد تیم «AIUT» از دانشگاه صنعتی اصفهان گذشت و قهرمان شد. تیم «apollo۳d» چین نیز با شکست یک بر صفر تیم دانشگاه فردوسی مشهد به مقام سوم رسید. در این لیگ و در بخش رقابت فنی تیم «UT Austin Villa» اول شد.

در لیگ فوتبالیست شبیه ساز دوبعدی تیم «CYRUS» از مدرسه انرژی اتمی قهرمان شد، تیم «Miracle۲۰۱۸» از چین به مقام دوم رسید و تیم «Razi» از پژوهش سرای دانش آموزی رازی ناحیه دو شیراز عنوان سوم را از آن خود کرد. در بخش رقابت فنی این لیگ، تیم «KN۲C» از دانشگاه خواجه نصیر طوسی عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ فوتبالیست شبیه‌ساز دوبعدی استارتر تیم «Atomic Energy» از مدرسه انرژی اتمی اول شد و تیم «AE Team» همین مدرسه، عنوان دوم را کسب کرد. در این لیگ تیم «Mouood» مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات امدادگر واقعی و در بخش رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام قهرمانی رسید و تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد نایب قهرمان شد و تیم KN۲C از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اول شد.

در رقابت فنی این لیگ و در سه بخش قابلیت تحرک، جابه‌جایی اجسام و جست‌وجو نیز تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید.

همچنین در رقابت فنی لیگ امدادگر واقعی و در بخش نوآوری تیم «KN۲C» از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اول شد.

در رقابت فنی ربات کوچک دانش آموزی نیز تیم «TESLA» از مرکز پژوهش شهید فائزی دماوند به مقام نخست رسید.

در لیگ شبیه‌ساز عامل امداد تیم «Auro» از دانشگاه تبریز قهرمان شد، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نایب قهرمان شد و تیم «Apollo-Rescue» چین مقام سوم را کسب کرد. در بخش رقابت فنی این لیگ تیم Apollo-Rescue چین، عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ ربات امدادگر مجازی تیم «SOS VR» از دانشگاه امیرکبیر اول شد، تیم «Echoic» از مدرسه سلام رسالت نایب قهرمان شد و تیم «Aura-VR» از دانشگاه تبریز به مقام سوم رسید.

در ارائه فنی لیگ شبیه‌ساز عامل امداد، تیم «M.I.C» از ایران عنوان بهترین تیم را کسب کرد.

در لیگ ربات‌های خانگی و در بخش رقابت فنی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات‌های پرنده در بخش فضای باز، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مقام اول را کسب کرد و تیم «IRSE» از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب به مقام دوم رسید.

در لیگ ربات‌های پرنده در بخش فضای داخل ساختمان تیم «samen-cyrus_uav» اول شد و تیم «KN۲C» از خواجه نصیرالدین طوسی سوم شد.

در لیگ ربات‌های پرنده در بخش سرعت، تیم «SIRFPV» اول شد و تیم «Parnia» نایب قهرمان شد.

در لیگ ربات‌های صنعتی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام اول را کسب کرد و تیم «ELECT» از دانشگاه آزاد اسلامی پردیس سوم شد.

در لیگ ربات‌های مین یاب کنترل از راه دور تیم «ROYAN» از مرکز رویان صنعت طبرستان اول شد، تیم «SAMAUAV» از دانشکده سما تهران واحد جنت آباد نایب قهرمان شد، تیم «e۴u» از مرکز زئوس نیز سوم شد. در این لیگ تیم «Hephaestus» عنوان برتر رقابت فنی را از آن خود کرد.

در لیگ ربات‌های مین یاب هوشمند اندازه کوچک تیم «DSK» از دانشکده سما کن اول شد و تیم «ZR-positive» مقام سوم را کسب کرد. همچنین در لیگ ربات‌های مین یاب هوشمند اندازه متوسط تیم «Robust» مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات‌های نمایشی بخش دانشجویی، تیم «FaraTavan۳» از دانشگاه آزاد اسلامی پردیس به مقام نخست رسید، تیم ویلچر خودران با یادگیری عمیق از دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نایب قهرمان شد و تیم «FUM-BionicHand» از دانشگاه فردوسی مشهد، مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در رقابت‌های بخش کاربردی و در لیگ خودروی هوشمند تیم علامه طباطبایی مقام اول را کسب کرد، در لیگ طراحی خودروی هوشمند نیز تیم «Strom AM» اول شد.

در لیگ ربات مبارز سبک وزن نیز تیم «Fast and Smart» عنوان قهرمانی را کسب کرد و در بخش سنگین وزن نیز تیم «Cruel» اول شد. در سوپر تیم لیگ مبارز نیز تیم ابوریحان از مدرسه کوشش صاحب عنوان برتر شد.

در لیگ ربات آتش نشان شناور با محوریت کشتی سانچی نیز تیم «اندیشه پویا ۲»، مقام اول را به دست آورد.

در سوپر لیگ آتش نشان شناور باز هم تیم اندیشه پویا دو عنوان برتر را از آن خود کرد.

در این بخش و در لیگ ربات آتش نشان شهری با محوریت ساختمان پلاسکو تیم «Saveh» به مقام نخست رسید.

در بخش دانش آموزی و در لیگ فوتبالیست وزن آزاد تیم «VCC» اول شد. در سبک وزن مقدماتی تیم «ESLAM GLP» به مقام نخست رسید. در سبک وزن پیشرفته نیز تیم «Rasaa» عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مقام اول مسابقات ربات‌های فوتبالیست تیم‌های ترکیبی وزن آزاد را تیم‌های «INtelegentF۴»، «ققنوس»، «Salam Zeynoddin» و «Ototaps» به خود اختصاص دادند.

مقام اول مسابقات ربات‌های فوتبالیست تیم‌های ترکیبی سبک وزن را نیز تیم‌های «Mario»، «Bright»، «ARARAT»، «Farzanegan۷» و «Eslam» کسب کردند.

در لیگ امدادگر دانش آموزی در مسابقات امدادگر خط ابتدایی تیم علامه طباطبایی اول شد، در مسابقات امدادگر خط پیشرفته تیم کاوش دانش به مقام اول رسید. در مسابقات امدادگر ماز نیز تیم «Helli ۱» قهرمان شد.

مقام اول ترکیبی مسابقات امدادگر خط نیز به تیم‌های «ESLAMRLS» و «SADRAROBOT۳» رسید.

در لیگ امدادگر فضای مشترک دانش آموزی و در بخش فضای مشترک ابتدایی تیم «SADRA ROBOT۵» اول شد. در بخش فضای مشترک پیشرفته تیم سینا به مقام نخست رسید و در بخش امدادگر فضای مشترک خش بین الملل تیم «Raymand_mega» صاحب عنوان اول شد.

همچنین مقام اول تیم ترکیبی در مسابقات امدادگر فضای مشترک پیشرفته به تیم‌های «Salam Zeynoddin»، «armistic»، «FarzPhoenix» و سلام یوسف آباد رسید.

در لیگ نمایش دانش آموزی و در بخش موضوع آزاد تیم «FMC-SPG» اول شد، در بخش موضوع مشترک تیم «Ace_UPNOP» به مقام نخست رسید. همچنین در بخش نمایش، طرح و ایده نیز «roborex» مقام اول را کسب کرد.

سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸، از ۱۶ تا ۱۸ فروردین سال جاری به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و حمایت بانک ملت، بانک ملی ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران، شهرداری قزوین، بانک شهر، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، سیف خودرو، رایتل، سازمان منطقه آزاد کیش و کانون گردشگری و اتومبیل رانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های ۱۱، ۱۰، ۹، ۸، ۷، ۶ و ۲۷ برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت: اسرائیل با وجود حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور دیگر، سیلی سختی را از ایران اسلامی تجربه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره)بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرزند عزیزی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم مردم کرد.

وی ادامه داد: فرزندی که در آغازین روزهای تشکیل انقلاب اسلامی، در برهه‌ای که هنوز ارکان نظام اسلامی به طور کامل شکل نگرفته بود توسط عده ای جوانان انقلابی، مکتبی که تربیت یافتگان  مساجد و هیئات و علمای بود بنا گذاشته شد و این حرکت را می توان به عنوان جزو نخستین تحرکات برای شکل گیری رسمی نهاد مردم محور سپاه نام برد.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در آن دوران امام عظیم شان از قدرت رسانه ای بی بهره بود اما عده ی کثیری از جوانان مخلص و انقلابی به انتشار سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در سراسر کشور می پرداختند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این چنین تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 1342 در کنار امام و مردم برای حفاظت از دین خدا شکل گرفت و در برهه های حساس این انقلاب شکوهمند اسلامی نقش اساسی سپاه کاملا ملموس است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از دین خدا و دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی است، زمانی که صدام به مرز های جغرافیایی کشور عزیزمان ایران تعرض کرد، سپاه طبق وظیفه قانونی و شرعی خود وارد میدان شد و دوشادوش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از مرز های جغرافیایی و دستاورد های انقلاب اسلامی جنگید.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: عظمت و موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف کار آسانی نیست و این نهاد تمام عزت و توفیقات خود را متعلق به مردم و از عنایات حق تعالی می داند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: در طی 40 سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی حوادث طبیعی و غیر طبیعی جزو اولین هایی بوده که وارد میدان شده و آخرین نفر از میدان خارج شده است.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به ضرورت تبیین عملیات (وعده صادق) این چنین عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق سه قدرت خود را به رخ دنیا کشید، قدرت اول این بود که نام عملیات وعده صادق بوده یعنی که ما بر وعده و اراده ی حق الهی ایمان و اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: قدرت دوم تبعیت کامل از فرمانده معظم کل قوه مقام معظم رهبری بود، اقتداری که در عملیات وعده صادق به رخ دنیا کشیده شد نشان از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این مقام ارشد نظامی خاطر نشان کرد: قدرت سوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق صدق شهیدان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآورشد: رژیم غاصب اسرائیل که به دروغ خود را چهارمین ارتش دنیا می‌خواند و همه را تهدید به تنبیه کرده بود و از همسایه‌ها و ناهمسایه‌های خود خواسته بود راه را بر پهپادهای ایرانی ببندند، باز هم شکست خورد و با وجود حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور دیگر، سیلی سختی را از ایران اسلامی تجربه کرد.

سردار رفیعی آتانی در پایان تاکید کرد: هر آنچه در عملیات وعده صادق رخ داد عنایت و توفیق خداوند متعال بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد