Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:43:12 GMT

چطور می‌توان به ناوگان اسنپ در استان گیلان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۱۵۱

ثبت‌نام در ناوگان اسنپ در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود. گروه بازاریابی اسنپ در سراسر ایران فعالیت خود را در زمینه جذب راننده از طریق اپلیکیشن «پروموتر اپ» و به صورت مکانیزه پیش می‌برند.


رانندگی با اپلیکیشن اسنپ چه مزایایی دارد

یکی از امتیازهای رانندگی با اپلیکیشن اسنپ در شهرهای رشت، لاهیجان، کوچصفهان و آستان اشرفیه به میزان درخواست‌های مسافران در این مناطق برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار شرکت اسنپ، روزانه بیش از ۴۵هزار درخواست سفر از طریق این اپلیکیشن در شهرهای تحت پوشش آن در استان گیلان ثبت می‌شود.

اکنون هر راننده اسنپ به طور میانگین در هر روز هشت سفر موفق را در شهرهای رشت، لاهیجان، کوچصفهان و آستان اشرفیه به انجام می‌رساند. میانگین درآمد فردی که روزانه حدود ۸ ساعت در این مناطق فعالیت می‌کند به بیش از ۲میلیون تومان در ماه می‌رسد.

اسنپ برای تشویق بیشتر رانندگان خود و همچنین حمایت از رانندگان فعالش طرح‌های انگیزشی متفاوتی را در نظر گرفته است. این سامانه در استان گیلان به صورت هفتگی بیش از ۵میلیون تومان جایزه به فعال‌ترین رانندگان خود اهدا می‌کند. اطلاع‌رسانی درباره طرح‌های انگیزشی اسنپ در سراسر ایران از طریق پیامک و یا کانال‌های تلگرامی مربوط به هر شهر انجام می‌شود.

راننده معرفی کنید و هدیه بگیرید

اسنپ همچنین طرح ویژه‌ای را برای معرفی راننده در استان گیلان در نظر گرفته است. طبق تعرفه این طرح به معرف هر راننده مبلغ ۷۵هزار تومان و به فرد معرفی‌شده مبلغ ۵۰هزار تومان پاداش تعلق می‌گیرد. تنها شرط لازم این است که فرد معرفی‌شده ۱۰سفر موفق در یک هفته اول فعالیتش انجام دهد.

برای پیوستن به ناوگان اسنپ در استان گیلان می‌توانید به دفتر این سامانه در شهر رشت، به آدرس خیابان بیستون، خیابان معلم، بالای بانک حکمت ایرانیان، مجتمع شهاب، طبقه 3، واحد 4 مراجعه کنید. همکاران اسنپ از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 تا 17 و  پنجشنبه‌ها ساعت 8:30 تا 12 پذیرای مراجعه‌کنندگان هستند.

2121

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان گیلان پیامک درآمد مسافران معلم موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!