Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید گفت: دانشگاهیان نه تنها باید خود از کالای ایرانی استفاده کنند بلکه باید عموم مردم را با دلایل روشن قانع کنند که از کالای ایرانی حمایت کنند.

علیرضا محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خبرگزاری دانشجو در شیراز، در خصوص وظیفه دانشگاه و جامعه دانشگاهی برای ترویج و حمایت از کالای ایرانی گفت: جامعه دانشگاهی در واقع قشر تحصیل کرده است که وظیفه اش  بیش از دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قشر که شامل دانشجویان و اساتید می شود الگوی جامعه بوده و چشم و چراغ یک ملت هستند.

 محمدی افزود: بنا به فرموده شهید والامقام شهید بهشتی (ره) « دانشجو مؤذن جامعه است اگر دانشجو خواب بماند نماز امت قضا می شود» لذا اگر دانشگاهیان از کالای ایرانی حمایت نکنند، دیگر چه انتظاری از دیگران است، با این اوصاف مردم با خود می‌گویند وقتی فلان استاد دانشگاه این امر را رعایت نمی کند من چرا رعایت کنم؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید بیان داشت: دانشگاهیان نه تنها باید خود از کالای ایرانی استفاده کنند بلکه باید عموم مردم را با دلایل روشن قانع کنند که از کالای ایرانی حمایت کنند.

وی در خصوص مبارزه دولت با قاچاق کالا گفت: دولت نیز باید همواره و بیش از پیش بکوشد از ورود کالای قاچاق جلوگیری کند یکی از راه های جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار کشور می تواند حمایت دولت از تولید کنندگان و کارخانجات داخلی باشد.

محمدی افزود: یادمان نمی رود که چندی پیش یکی از دولت مردان گفته بودند که ما فقط توانایی تولید آبگوشت بزباش را داریم و هیچ چیز دیگری نمی توانیم تولید کنیم در جواب به این بزرگوار بنده عرض می کنم که گویا ظرفیت های این کشور را نمی شناسند چرا که همه می داند با ظرفیت هایی که در این کشور وجود دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید گفت: امروزه ما نباید از کشورهایی همچون چین عقب تر باشیم ظرفیت های ما در کشور هم به لحاظ منابع و هم به لحاظ نیروی کاردان و کارشناس خوب است و کمبودی نداریم اگر هم جایی کمبودی وجود دارد ناشی از کم لطفی های مسئولان امر است که با وجود این همه امکانات و منابع باز هم دست نیاز به سمت خارج از کشور دراز می کنند.

وی در خصوص نقش بسیج دانشجویی برای ترویج و حمایت از کالای ایرانی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید قصد دارد تا به زعم خود نمایشگاهی را برای شناساندن کالاهای ایرانی و وطنی برپا کند و همچنین از طریق فضای مجازی به معرفی کالای ایرانی به دانشجویان اقدام کند.

محمدی در پایان با اشاره به وظیفه تولید کنندگان در تحقق شعار سال گفت: با همه این اوصاف و با امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حجت بر همه ما و بخصوص تولید کنندگان تمام است که کیفیت کالاهایشان را افزایش داده و با ارائه کالای با کیفیت مردم را به استفاده از این تولیدات داخلی تشویق کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب

همزمان با آغاز انتفاضه دانشجویان دانشگاه های کشورهای غربی و اروپایی علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشجویان لبنانی در دانشگاه های مختلف این کشور در حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز انتفاضه دانشگاه‌های جهان در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشگاه آمریکایی بیروت نیز شاهد تحصن دانشجویان این دانشگاه بود.

 

.

 

دانشجویان این دانشگاه ضمن سر دادن شعار در حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطین از مدیریت دانشگاه خواستار توقف فعالیت شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه شدند.

«شیخ حسن مرعب»، امام جماعت مسجد امام علی (ع) بیروت در سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: شما با حمایت از آرمان فلسطین، در حقیقت از لبنان دفاع می کنید، چرا که اگر این دشمن وحشی از مسئله غزه فارغ شود، آنگاه در لبنان به شما رحم نمی کند و فرقی میان مسلمان و مسیحی قائل نخواهد شد.

اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شدعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل




روز خشم دانشجویان لبنانی، علاوه بر دانشگاه آمریکایی بیروت، در دیگر دانشگاه های شمال و جنوب لبنان نیز با حضور گسترده دانشجویان لبنانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • لغوسخنرانی سفیرآمریکادر دانشگاه ورمونت همزمان بااعتراضات دانشجویی