Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@12:38:43 GMT

مخالفت صدراعظم نوری با استعفای نجفی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۴۳۵

مخالفت صدراعظم نوری با استعفای نجفی

زهرا صدر اعظم نوری، عضو شورای شهر تهران گفت: بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی دانم؛ این نوع بیماری، بیماری رجال سیاسی کشور است و چون رجل هستند با این بیماری مبارزه می کنند. مصادیق زیاد است. این بیماری دلیل کافی نیست که شهردار تهران نخواهد با سابقه ۳۹ ساله به فعالیت هایش ادامه دهد.

ایران آنلاین / زهرا صدر اعظم نوری در مخالفت با استعفای نجفی اظهار داشت: معتقدم نکته ای که‌ نجفی به عنوان بیماری اشاره کردند و آن را علت استعفا ذکر کردند، موجه نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من در خانواده ای با افرادی که بیماری مشابه آقای نجفی را دارند زندگی می کنم. وقتی این شرایط ایجاد می‌شود، تصمیماتی گرفته می شود که متاثر از شرایط روحی و جسمی است. بعد از طول درمان دقیق تر تصمیم گرفته می شود. من استعفا را به صلاح نمی‌دانم.

نوری گفت: بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی دانم؛ این نوع بیماری، بیماری رجال سیاسی کشور است و چون رجل هستند با این بیماری مبارزه می کنند. مصادیق زیاد است. این بیماری دلیل کافی نیست که شهردار تهران نخواهد با سابقه ۳۹ ساله به فعالیت هایش ادامه دهد.

در ادامه محسن‌هاشمی به شوخی در پاسخ به صدراعظم‌نوری گفت: یعنی هر کس این بیماری را ندارد، رجل سیاسی نیست؟/ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان تالوکار قمی

با برگزاری  مسابقات ووشوی قهرمانی پسران استان قم در بخش تالو ،در رده سنی نونهالان علیرضا سلم آبادی، محسن باقری، امیرمهدی سراجه، پرهام رضایی، محمدپارسا و پرهام حسینی، سهیل صمدی، امیرمحمد قرنلی و محمدمهدی بلند در فرم‌های مختلف قهرمان شدند.


در تالو نوجوانان محمدحسن صاحبی، طا‌ها نجفی، محمدجواد شراهی، سروش فلاحیان، مهدی مسعودنیا و طا‌ها نجفی به عناوین قهرمانی فرم‌های مختلف رسیدند.


در دو فرم تالو جوانان هم محمدسعید محمدی دو عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح