Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رسانه ها از حمله شیمیایی در منطقه دوما (غوطه شرقی ) در نزدیکی دمشق خبر داد. این حمله در شنبه شب روی داده است.

رسانه ها گفته اند در این حمله شیمیایی، 150 نفرکشته شدند.

مخالفان، دولت بشار اسد را عامل این حمله شیمیایی اعلام کردند.
برخی رسانه های حامی بشار اسد، مخالفان را مسوول حمله شیمیایی معرفی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حمله شیمیایی را "دروغ پردازی تروریست ها" و جعلی توصیف کرد.
 


آمریکا به شدت این حمله شیمیایی را محکوم کرد و مسوولیت آن را متوجه دولت روسیه کرد چرا که به اعتقاد واشنگتن، روسیه همواره از رژیم سوریه به صورت ثابت حمایت می کند.

گروه دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا که از گروه های مخالف بشار اسد است گفته که در حمله شیمیایی جنگنده های دولت بشار اسد علیه منطقه دوما، شمار زیادی از کودکان به دلیل خفگی کشته شدند

دوما از آخرین مناطق تحت کنترل مخالفان بشار اسد است.

"کلاه سفیدها" سازمان امدادرسانی فعال در مناطق تحت کنترل مخالفان نیز گفته است که جنگنده های دولت سوریه با گازهای سمی منطقه دوما را بمباران کردند.

این برای چندمین باری است که سوریه شاهد حملات شیمیایی است. همیشه دولت سوریه مخالفان را متهم به حمله شیمیایی می کند و در مقابل، مخالفان، دولت بشار اسد را عامل حملات معرفی می کنند.

عصرایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند

در حمله افراد مسلح به نمازگزاران در مسجدی در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات واقع در غرب افغانستان هفت نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری آمو تی، افراد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه به مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات حمله کردند.

در پی این حمله مسلحانه که هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است، دست کم هفت تن از نمازگزاران از جمله امام جماعت این مسجد، ۲ زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان نیز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد