Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@13:44:59 GMT

فروش بلور و چینی ایرانی با برند خارجی در بازار

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۵۸۶

فروش بلور و چینی ایرانی با برند خارجی در بازار

به گزارش جهان نيوز، احمد رحمانی  اظهار کرد: برای حمایت از کالای ایرانی باید بستر سازی صورت گیرد که به مردم، تولیدکنندگان و فرهنگ سازی مربوط می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان چینی، بلور و لوستر افزود: اگر ثبات ارزی داشته باشیم تولیدکنندگان می‌توانند برای یک سال آینده تولید خود برنامه ریزی کند، و دولت اگر می‌خواهد در این زمینه بسترسازی کند باید در قیمت انرژی و نرخ بیمه از تولیدکنندگان حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه باید در موضوع مالیات بر ارزش افزوده نیز تجدیدنظر صورت گیرد، گفت: دولت اگر در حمایت از کالا‌های ایرانی مصمم است باید اجازه دهد تولیدکنندگان دستگاه‌های موردنیاز تولیدی وارداتی خود را با تعرفه پایین‌تر وارد کنند.

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر کارخانه‌ها با یک سوم نیرو در حال کار هستند که می‌توان این تعداد را به ظرفیت صد درصدی رساند اما، اینکار نیاز به بازار مصرف دارد و بار اصلی این موضوع بر دوش دولت است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان چینی، بلور و لوستر با بیان اینکه نمی‌توان به طور کامل جلوی واردات را گرفت، تاکید کرد: مصرف کالا‌های تولید داخل نیاز به فرهنگ سازی دارد و به دلیل اینکه مصرف کالای داخلی جای نیفتاده برخی‌ها با چسباندن برچسب خارجی به کالا‌های ایرانی آن را به قیمت دو تا سه برابر و با عنوان خارجی به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی کریستال و چینی تولید داخل از نظر کیفیت با تولیدات خارجی رقابت می‌کنند تصریح کرد: دولت اگر تصمیم به حمایت داشته باشند اینکار به آسانی قابل اجرا است.

رحمانی تاکید کرد: در حال حاضر توانایی صادرات به کشور‌های CIS، پاکستان، افغانستان و حتی ترکیه را داریم اما، اینکار مستلزم این است که رایزنان اقتصادی کشور در سفارتخانه‌ها در این زمینه بازاریابی و بسترسازی کنند کاری که کشور چین در این زمینه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه سهم خارجی‌ها در بازار چینی، کریستال و لوستر کشور ۳۰ درصد است و ۷۰ درصد مابقی توسط تولیدات داخلی تامین می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه تولیدات با کیفیت چینی، بلور و کریستال کشور با مارک‌های خارجی به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان چینی، بلور و لوستر تاکید کرد: تولیدکنندگان نیز نقش مهمی در گرایش مردم به سمت کالا‌های ایرانی دارند اما، به تنهایی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند هنگامی که نرخ ارز هر روز در حال تغییر است تولیدکننده چه کاری می‌تواند انجام دهد.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟