Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:45:34 GMT

با یکی از عجیب‌ترین خانواده‌های دنیا آشنا شوید+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۶۰۳

با یکی از عجیب‌ترین خانواده‌های دنیا آشنا شوید+ تصاویر

ساعت 24-طی اتفاقی شگفت انگیز درجهان یک زوج سفید و سیاه پوست صاحب دو جفت دوقلو با رنگ پوست‌های متفاوت شدند.

خانم کیسی ساندرز (Casey Saunders)  بیست و هفت ساله از کلرادوی آمریکا به همراه همسر خود صاحب دو جفت دوقلوی همسان هستند، اتفاقی نادر که ازهر ۱۰ میلیون تولد یک مورد امکان دارد رخ دهد.


امکان تولد دوقلوی همسان یک از هر ۷۰ هزار مورد است و شانس تولد دو جفت دوقلوی همسان بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو نوزاد دختر این زوج در دوران جنینی دچار نوعی ناهنجاری مادرزادی به نام مومو (monocharionic monoamnitic) شدند که دراثر آن از یک جفت تغذیه می‌کردند که خطر فراوانی دارد وامکان کندی در رشد یا سقط جنین وجود دارد.


این وضعیت تنها دریک درصد از بارداری‌های دو قلوها رخ می‌دهد، ولی خوشبختانه پزشکان موفق به نجات جان دو نوزاد دختر به نام مایا و لایا شدند.


دو نوزاد دختر در ۷ ماهگی و با استفاده از جراحی سزارین به دنیا آمدند و اکنون چهارماهه و درکمال سلامت هستند.

دو برادر دوقلوی بزرگترآن‌ها هایدن و کامرون نام دارند که ۱۰ سال سن دارند و با وجود اینکه پدر آن‌ها سیاه پوست و مادرشان سفید پوست است، آن‌ها کاملاً سفید پوست هستند، اما دو دختر دوقلوی تازه به دنیا آمده دارای ارث ژنتیکی از پدر خود و سیاه پوست به دنیا آمده‌اند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین‌ماه امسال و در پی فقدان دختری حدودا ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر ۱۸ ساله‌اش حدود ۸ ماه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شده و اصرار داشته تا با او ازدواج کند اما پس از آنکه با مخالفت شدید خانواده‌اش مواجه شده یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند. بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی در پایان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که خانواده امن‌ترین محیط برای بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هاست و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شد.

کد خبر 846018 منبع: ایسنا برچسب‌ها اعتیاد - الکل خبر مهم آدم‌ربايى حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم