Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-صدراعظم نوری در مخالفت با استعفای نجفی گفت: این بیماری نمی‌تواند دلیل کافی باشد که شهردار تهران با سابقه 39 سال مدیریت نتواند به کار خود ادامه بدهد.

صدر اعظم نوری در مخالفت با استعفای شهردار تهران گفت: با افرادی که در شرایط آقای نجفی هستند زندگی کرده ایم و با توجه به شرایط روحی ناشی از بیماری معمولا تصمیمات ناشی از احساسات گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اتفاقا این نوع بیماری بیماری رجال سیاسی کشور است و خیلی از رجال سیاسی با این بیماری مبارزه کرده اند وبه مسئولیت خویش ادامه داده اند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: با حمایت شورا، شهرداری شرایطی را ایجاد کرده که از سوی افرادی برتابیده نمی شود.

وی ادامه داد:  برای بنده خوشایند نیست که اولین جلسه شورای شهر در سال 97 را با استعفا آغاز کنیم. بنده به عنوان مخالف استعفای شهردار تهران امروز صحبت می‌کنم.

وی افزود: نجفی بیماری را عامل استعفای خود گفته است و بنده در یک خانواده‌ای زندگی می‌کنم که این بیماری را دارند و درک می‌کنم وقتی این  شرایط حاصل می‌شود شرایط روحی و جسمی نامناسب می‌شود و قطعا تصمیماتی گرفته می‌شود که بر اساس لطمات روحی است.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داده است بنده بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی‌بینم و این طبیعی است که هر فردی دچار بیماری می‌شود .

صدراعظم نوری افزود: این بیماری نمی‌تواند دلیل کافی باشد که شهردار تهران با سابقه 39 سال مدیریت نتواند به کار خود ادامه بدهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: بنده اعتقاد دارم که نجفی با تیم مدیریتی جدید کار را 7 ماه و نیم ادامه داده است و به صلاح شهروندان است که این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و به خدمات ارزنده خود ادامه بدهد.

نوری گفت: شهردار تهران شعار امید، شکوفایی و مشارکت را در ابتدای مدیریت خود داده است و در همان ابتدا شایعاتی در مورد استعفای شهردار زده شد.

وی افزود: این رویه نجفی می‌تواند جلوگیری از فساد مالی و اداری بکند و شهردار تهران در این زمینه پیش‌قدم بود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد

روح‌اله امرالهی ، با اشاره به برخی شبهات و اظهار نظر‌ها در خصوص موانع قانونی ادامه فعالیت سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار قم، گفت: با توجه به حکم کارگزینی ابلاغ شده توسط رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به شماره ۹۶۲۷۰۶ مورخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ بر اساس موافقت هیات امنا این دانشگاه و مطابق ماده ۷۶ آئین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی، ماموریت اداری شهردار قم تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ بلامانع است.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  همچنین از پیگیری این موضوع از دستگاه‌های نظارتی خبر داد و افزود: تاکنون از طرف فرمانداری شهرستان قم یا دستگاه‌های نظارتی استان هیچگونه ابلاغیه‌ای در "رد" یا حتی "اصلاحیه" آن به شورای اسلامی شهر قم ارسال نشده‌است.

امراللهی با تأکید بر عدم صدور هرگونه حکم بازنشستگی برای سقائیان‌نژاد،تصریح کرد: وی با توجه به وضعیت موجود تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳ مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نخواهند شد و می‌تواند تحت نظارت شورای اسلامی شهر به فعالیت در شهرداری قم ادامه دهد.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  عدم وجود هرگونه ممنوعیت فعالیت شهردار قم را یادآور شد و ادامه داد: بر اساس ضوابط و مقررات استخدامی کشوری، تا زمانی که این ضوابط اجازه ادامه خدمت به شهردار قم دهند، هیچ منعی در این زمینه وجود ندارد.

امراللهی توجه به مر قانون و تاکید اعضای شورای اسلامی شهر بر اجرای دقیق قوانین و مقررات را از اصول و خطوط قرمز شورا دانست و با تقدیر از دغدغه‌های موجود تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان محترم و بزرگان شهر مقدس قم می‌دهیم که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیش‌بینی شرایط آینده شهر، با رعایت کامل قوانین و مقررات، هیچگونه اختلالی در فعالیت مجموعه شهرداری قم پیش نیاید.

گفتنی است چندی پیش رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهردار قم ۷۲ سال سن دارد، بیان کرده بود که طبق قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و اعضای هیأت علمی، سیدمرتضی سقائیان نژاد امکان ادامه فعالیت در مجموعه مدیریت شهری قم را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران