Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@19:54:04 GMT

16 آپشن شگفت انگیز بنز برای چرخ‌ها! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۷۴۱

ودروسازان در روز جهانی خودرو برای پاسخگویی به علائق مشتریان آپشن های گوناگونی را در نظر می‌گیرند اما لیست آپشن های مرسدس بنز بسیار بلند بالا بوده و هیچ نشانی از کوتاه شدن این لیست نیز دیده نمی‌شود.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از جام جم آنلاین از پدال، با انتخاب برخی آپشن ها و قطعات به سادگی می‌توانید قیمت خودروی خود را به سطوح بالا برسانید اما ما اینجا درباره این آپشن های واضح و قیمت آن‌ها صحبت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه‌ای که اکثراً بدون توجه به آن از کنارش رد می‌شویم قطعه‌ای تزئینی به نام پوشش مرکزی رینگ است که برخی برندها صرف نظر از نوع رینگ انتخابی یک نوع پوشش مرکزی را روی آن نصب می‌کنند اما برخی خودروسازان نیز روش‌های خاص خود را دارند و البته که مرسدس بنز در این بخش نیز شیوه خاص خود را نشان می‌دهد.

این برند بسیار خوش‌نام صنعت خودرو طیف وسیع و دیوانه کننده‌ای از پوشش‌های مرکزی رینگ را برای رینگ‌های آلیاژی خود ارائه کرده است. از 6 طراحی مختلف گرفته تا رنگ‌های بی‌شمار برای 11 پوشش مرکزی متفاوت در S کلاس جدید گرفته تا 19 (!) پوشش گوناگون برای محصولات دیگری همچون CLA، GLA و GLC!

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این لیست شامل پوشش‌هایی همچون نسخه کلاسیک ستاره و برگ، تیتانیوم یا نقره‌ای، ستاره کوچک یا بزرگ، خاکستری عادی یا مات هیمالیا، وجود یا عدم وجود برگ و… می‌باشد.

به جز پوشش مرکزی آلومینیومی AMG Heritage، بقیه پوشش‌های مرکزی رینگ برجسته حداقل قیمت 215 دلاری دارند که بیشتر از رنگ سفید الماسی میتسوبیشی اوت لندر است! دیگر پوشش‌ها بهایی بین 16 تا 52 دلار دارند.

 

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید