Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@09:06:00 GMT

فعالیت ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۹۷۹

فعالیت ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای استان همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است و نسبت به افزایش آن نیز اقدام خواهد شد.

محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: هم اکنون 66 دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی شریانی استان نصب شده که شامل محورهای همدان-تهران (محور قدیم)، همدان-رزن، همدان-ملایر، بروجرد-اراک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 49 دستگاه فعال و بقیه نیز در حال انجام مراحل راه اندازی است، افزود: پیگیری های لازم را برای راه اندازی و فعالیت کامل 66 دستگاه را در دستور کار داریم.

 

رودباری به افزایش نصب این دوربین ها در سطح محورهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان همدان به 15 سامانه دوربین ثبت تخلف دیگر در محورهای شریانی و راه های اصلی نیز نیازمند است.

 

وی با اشاره به قابلیت های این دوربین ها گفت: رصد این دوربین ها به شکل تصویربرداری، پلاک خوانی و ارسال اطلاعات به سامانه جامع و پلیس راه است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: از مزایای نصب این دوربین ها رصد بیست و چهار ساعته محورهای مواصلاتی و سرعت متوسط خودروها است.

 

وی در ادامه با اشاره به سامانه های توزین در حال حرکت استان تأکید کرد: سامانه های توزین در حال حرکت محور همدان- تهران در حال ارتقاء مجدد در خصوص نصب دوربین اعلام بار و تجهیزات سخت افزاری است.

 

این مسئول اذعان داشت: سامانه توزین در حال حرکت هم اکنون فعال و در حال ارسال تخلفات سرعت و اضافه تناژ به سامانه پلیس است.

 

وی همچنین از ایمن سازی 7 هزارو 500 مترمکعب از نقاط پرتگاهی محورهای شهرستان همدان در سال گذشته خبر داد و گفت: ایمن سازی نقاط پرتگاهی شامل گردنه ها، پل ها و ... با خا‌ك‌ریز در تمامی محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شده است.

 

وی افزود: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز همدان، خاکریزی محور همدان-ملایر، همدان تهران و محور روستایی چشین از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: همچنین در این مدت، شانه‌سازی و رفع افتادگی شانه به حجم 24 هزار متر مکعب در محورهای این شهرستان انجام شد.

 

وی یادآور شد: در سال 96 همچنین 28 هزار مترمکعب ترانشه برداری و تعریض نقاط مستعد گرفتگی و راه بندان در زمان بارش در راه های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرایی شد.

 

رودباری با اشاره به اقدامات نوروزی انجام شده توسط این اداره در راستای ایمن سازی محورهای شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش‌های مختلف اقدامات دیگری توسط نیروهای راهداری شهرستان همدان انجام شده که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال جاری طرح های نیمه‌تمام و دارای اولویت در  راستای ارتقاء ایمنی راه‌ ادامه دارد.

 

وی لکه گیری کلیه راه های حوزه استحفاظی، درزگیری راه های شریانی، شستشوی گاردریل ها، تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی، نیوجرسی در محورهای اصلی و فرعی، پاکسازی شانه، پارکینگ و حریم راه از زباله و نخاله، ترانشه برداری و رفع نقاط حادثه خیز برای رفع گره های ترافیکی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، تجهیز و آمادگی راهدارخانه ها، تجهیز ماشین آلات، تکمیل و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، خط کشی جاده های مواصلاتی رفع نقاط پرتگاهی و ریزش برداری در برخی محورها را از جمله اقدامات این اداره در ایام نوروز برشمرد.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع آیت الله مکارم شیرازی حسن روحانی اعتکاف انتظار فرج روز طبیعت سبک زندگی اسلامی مراجع و علماء درس فقه مراجع حمل و نقل عمومی راهداری استان همدان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد