Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:24:23 GMT

اجرای یک طرح ترافیکی شهروندان دزفول را کلافه کرده است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۴۲۵۵

اجرای یک طرح ترافیکی شهروندان دزفول را کلافه کرده است

دزفول - ایرنا - اجرای یک طرح ترافیکی در تقاطع 45 متری فتح المبین و شریعتی یکی از شلوغ ترین تقاطع های شهر دزفول موجب گره ترافیکی و گله مندی شهروندان شده است.

به گزارش ایرنا اواخر اسفندماه پارسال شهرداری دزفول تقاطع فتح المبین و شریعتی را در مسیر رفت و برگشت مسدود کرد و با اینکار تردد در این محدوده را مختل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با مسدود شدن این تقاطع خودروهای عبوری در مسیر بلوار 45 متری فتح المبین دزفول ناچار باید وارد خیابان شریعتی شده ضمن اینکه هر بار عبور از این خیابان با توجه به ازدحام و شلوغی در محدوده تقاطع مذکور به ویژه در ساعات شب بیش از 30 دقیقه زمان می برد.
اجرای این محدودیت ترافیکی در حالی است که خیابان شریعتی شلوغترین خیابان این شهر است که با اجرای این طرح و مسدود شدن مسیر ازدحام و شلوغی در این محدوده ترافیکی تشدید شده است.
از سویی ایجاد موانع سیمانی در امتداد بلوار 45 متری فتح المبین در تقاطع مذکور موجب شده تا موتورسواران همچنان از لابلای بلوک های بزرگ سیمانی تردد کنند که وقوع حوادث برای موتورسواران و افراد پیاده در این محدوده دور از انتظار نیست.
در پی گله مندی شهروندان نسبت به اجرای این محدودیت ترافیکی روابط عمومی شهرداری دزفول با صدور اطلاعیه ای با عنوان 'طرح اصلاح گره ترافیکی تقاطع شریعتی و فتح المبین' اعلام کرد:طرح ارائه شده بر اساس آمار خودروهای عبوری از تقاطع مذکور و با استفاده از نرم افزار مربوطه و بعد از بحث و تبادل نظر با کارشناسان و مشاوران ترافیکی پیشنهاد و اجرا شده است.
همچنین در این اطلاعیه آمده است: تمام حرکت های گردش به راست در تقاطع شریعتی و فتح المبین، همسطح می باشد و تمام حرکت های گردش به چپ که باعث ایجاد گره ترافیکی می گردد با استفاده از زیر گذر روانسازی می شود.
در این طرح هیچگونه تداخلی در خودروهای عبوری از چهار راه بوجود نخواهد آمد و همشهریان با رعایت دونکته فوق الذکر بدون هیچگونه مشکلی به حرکت خود ادامه خواهند داد و سهولت در عبور را شامل می شود.
ضمنا دور برگردان های شمالی و‌جنوبی تقاطع شریعتی و فتح المبین به همین منظور اجرا شده است.
به گزارش ایرنا اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع فتح المبین و شریعتی دزفول و مشکلات ایجاد شده ناشی از آن به تریبون نماز جمعه نیز کشیده شد و حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه دزفول در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته با اشاره به گله مندی و اعتراض شهروندان خواستار تجدید نظر شهرداری دزفول در اجرای این طرح شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول نیز در خصوص اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با مجوز شورای ترافیک دزفول اجرا نشده و شهرداری دزفول بدون هماهنگی شورای ترافیک اقدام به اجرای این طرح کرده است.
سرهنگ تورج کردعلیوند افزود:با توجه به اعتراض صورت گرفته از سوی شهروندان در خصوص اجرای این محدودیت ترافیکی موضوع در نشست شورای ترافیک طرح و بررسی می شود.
6068/7278

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حمل و نقل طرح ترافيكي دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک مورد فرونشست زمین و ترکیدگی لوله آب ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساعت اکیپ ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی به همراه افسر کشیک وقت با تجهیزات و پمپ‌های مکنده به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این فرونشست به عمق ۴ متر و طول و عرضی زیاد اتفاق افتاده است.

وی افزود: پس از حضور عوامل حوادث اداره آب و قطع آب، ترمیم لوله شکسته انجام شد و عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و با حضور عوامل یاد شده و همچنین عوامل شهرداری منطقه و پلیس راهور برای مسدودی و عدم تردد خودروها محل را ترک کردند.

شریعتی گفت: ترمیم و پر کردن حفره ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6098875

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد