Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:09:05 GMT

فیلم/هلاکت نظامیان سودانی در کمین محکم انصارالله یمن

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۴۴۶۱

فیلم/هلاکت نظامیان سودانی در کمین محکم انصارالله یمن

‍‍‍‍‍‍

رزمندگان انصارالله یمن در یک موفقیت قابل توجه توانستند ده‌ها نظامی متجاوز سودانی ائتلاف سعودی اماراتی را در کمین خود گرفتار کرده و به هلاکت برسانند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه  بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع یمنی از هلاکت ده‌ها نظامی سودانی در کمین رزمندگان جنبش انصارالله در نزدیکی شهر «میدی» در شمال یمن خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام منابع نظامی، این مزدوران سودانی در عملیات تک تیراندازها و همچنین در نتیجه انفجار بمب‌های دست‌ساز کشته شدند.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن، تصاویری از به عقب رانده شدن نیروهای سودانی در صحرای میدی منتشر کرد و گزارش داد که این بخشی از کشته شده‌های ارتش سودان و تانک‌های منهدم شده آن است که این امر با فداکاری‌های ارتش و نیروهای مردمی( انصارالله) ممکن شده است.

سودان یکی از کشورهایی‌ است که در ائتلاف متجاوز سعودی به یمن مشارکت نظامی دارد.

انتهای پیام/

R36355/P36461/S8,90/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان