Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: هر سال حدود ۴۰ هزار مشترک جدید گاز به استان اضافه می‌شود.

حسین تقی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به افزایش هر ساله مشترکین گاز استان توضیح داد: البرز استانی است که در طول‌های آینده در بحث توسعه حرف‌های جدی برای گفتن خواهد داشت و این توسعه نیازمند خدمات رسانی مناسب به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اضافه شدن مشترکین جدید نیازمند شبکه گذاری و نصب انشعابات جدید و ایجاد زیرساخت‌های مناسب است.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های امسال شرکت گاز استان آغاز طراحی خط انتقال فشار قوی گازی از بوئین زهرا به چهارباغ است. این خط به طول ۷۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد. در نهایت با ایستگاهی که در چهارباغ نصب می‌شود، گاز استان با نگاهی ۵۰ ساله در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات به صورت پایه‌دار و ایمن تامین خواهد شد.

تقینژاد افزود: شرکت گاز استان تلاش دارد ضمن پذیرش مشترکین جدید، به  مشترکین قبلی خدماتی ایمن و پایدار ارائه دهد تا هیچ کس نارضایتی نداشته باشد. بدون شک احداث خط انتقال فشار قوی بوئین زهرا به چهارباغ نقش به سزایی در تحقق هدف مذکور خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۴ محصول جدید کاتالیستی با همکاری دانشگاه و صنعت

دانشگاه علم و صنعت با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان، ۴ محصول جدید در حوزه کاتالیست را رونمایی کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  دانشگاه علم و صنعت، قطب فناوری کاتالیست‌های ناهمگن کشور، با همکاری یک شرکت دانش بنیان، گامی بلند در جهت تبدیل دستاوردهای علمی به محصولات کاربردی و ورود به عرصه صنعت برداشته است.

دکتر مهران رضایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، با اشاره به هدفمند و کاربردی بودن فعالیت‌های پژوهشی و تولیدی این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در تلاشیم پروژه‌های مشتری‌محور با مقیاس مشخص و همسو با امکانات دانشگاه را در دانشگاه انجام دهیم. در همین راستا، با انعقاد قراردادهای پژوهشی با برخی پتروشیمی‌ها، پروژه‌هایی را به صورت مشترک بین دانشگاه علم و صنعت، شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو و شرکت‌های سفارش‌دهنده محصول اجرا می‌کنیم.

راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی

نمونه‌ای از این همکاری‌های مشترک، پروژه انجام شده برای پتروشیمی مروارید است که منجر به تجاری‌سازی دو محصول شرکت سرو شد. دانش فنی و نمونه‌سازی این محصولات در مقیاس آزمایشگاهی و نیمه‌صنعتی در دانشگاه علم و صنعت انجام شد و مراحل افزایش مقیاس و تولید انبوه آن در شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو صورت گرفت. در نهایت، محصول نهایی تولید و به شرکت متقاضی عرضه شد.

دکتر رضایی در ادامه به دستاوردهای دیگر این همکاری مشترک اشاره کرد: دو محصول تجاری برای پتروشیمی مروارید و دو محصول تجاری برای فولاد خوزستان توسعه پیدا کرد. یکی از این محصولات فولاد خوزستان در مقیاس حدود 110 تن در شرکت فولاد میانه بارگیری شد. همچنین، قراردادهایی برای یک یا دو محصول دیگر منعقد شده که تدابیر دانش و فنی تمامی این موارد در دانشگاه علم و صنعت انجام شده است.

به گفته وی، این همکاری‌های مشترک دو مزیت بارز دارد:

1. به کارگیری دانشجویان و ورود آنها به عرصه صنعت: نمامی پروژه‌های مشترک توسط نیروهای داخل دانشگاه انجام شده و این امر فرصتی برای دانشجویان جهت کسب تجربه عملی و ورود به بازار کار فراهم می‌کند. 

2. تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و فاصله گرفتن از مقاله محوری: دانشجویان با مشاهده کاربرد مستقیم فعالیت‌های علمی خود در صنعت، انگیزه بیشتری برای انجام کارهای پژوهشی کاربردی پیدا می‌کنند. 

همکاری دانشگاه علم و صنعت با شرکت نفت و گاز سرو، این دانشگاه را به عنوان برندی در حوزه کاتالیست ایران معرفی کرده است.** در اولین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، از چهار محصول مشترک این دو نهاد رونمایی شد. یکی از این محصولات در زمینه توسعه کاتالیست‌های تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول است.

دکتر رضایی در پایان به نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاه در توسعه این محصولات اشاره کرد:محصولاتی که امروز رونمایی می‌شوند، حاصل تلاش واحد تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو است. این محصولات توسط کسانی توسعه یافته که زمانی خود دانشجو بودند و الان در این شرکت فعالیت می‌کنند.

بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه 1403 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۴ محصول جدید کاتالیستی با همکاری دانشگاه و صنعت
  • پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال اضافه نخواهد شد
  • ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران