Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرهوش با اشاره به برخی حواشی مجموعه «کلاه قرمزی»، از تولید دو برنامه جدید گروه کودک شبکه دو در سال جدید خبر داد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، در خصوص حواشی پخش مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» گفت: مجموعه کلاه قرمزی از جمله برنامه‌های گروه کودک و نوجوان شبکه دو بود که در ایام نوروز پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه عروسکی در 22 قسمت تولید شده است که 12 قسمت آن را در ایام نوروز پخش کردیم و 10 قسمت دیگر را در اعیاد مختلف ملی مذهبی مانند مبعث، نیمه شعبان، عید فطر و ... روی آنتن خواهیم برد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما افزود: من در برخی خبرها و فضای مجازی دیدم که نوشتند: «کلاه قرمزی چرا خداحافظی نکرد؟». در پاسخ باید بگویم «کلاه قرمزی» در تمام این سالها هیچ وقت خداحافظی نکرده و به غیر از نوروز در دیگر اعیاد هم روی آنتن رفته است. خداحافظی برای یک مجموعه ای که ادامه دارد، بی معناست.

آذرهوش گفت: مشکل ما برای پخش «کلاه قرمزی» تا پایان هفته و بعد از تعطیلات، زمان پخش آن بود. در عید نوروز ما خبر 20:30 را نداشتیم و این مجموعه در ساعت 20 پخش می‌شد، اما پس از عید به دلیل همزمانی با خبر می‌بایست ساعت پخش را به 19:30 دقیقه تغییر می‌دادیم و چون این ساعت با زمان اذان مغرب و سایر برنامه‌ها تلاقی داشت و علاوه بر این، وقت مناسبی برای پخش برنامه پر مخاطبی چون کلاه قرمزی نبود؛ تصمیم گرفتیم طبق روال سالیان قبل، مابقی قسمت‌ها را در دیگر اعیاد سال روی آنتن ببریم.

وی در ادامه در خصوص گلایه برخی عوامل از اصلاحات مجموعه «کلاه قرمزی» در عید نوروز بیان کرد: احتمالا عوامل مجموعه در جریان تصمیم گیری‌ها نیستند. تغییرات مختصری مورد نظر شبکه بود که با همفکری تهیه کننده و کارگردان محترم و توسط گروه تولید مجموعه انجام شده است.

آذرهوش در پایان در خصوص برنامه‌های جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما گفت: سری جدید برنامه «محله گل و بلبل» در مرحله پیش تولید است. همچنین مجموعه «دوقلوها» را با حضور عموهای فیتیله‌ای در سال جدید خواهیم داشت. برنامه‌های روتین مانند «خاله شادونه»، «یه گله جا»، «با ما بیا»، مسابقه «محله»، مسابقه جذاب «بهترین شو» و ... همچنان مهمان خانه‌های مخاطبان خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت فوق العاده نوجوان پاکستانی در برنامه محفل + فیلم

تلاوت  فوق العاده آیه ۱ تا ۸ سوره مبارکه اعلی توسط نوجوان پاکستانی را در برنامه محفل مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می‌آید
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟
  • پخش آنلاین «مهمانی» با عروسک‌های کلاه قرمزی + تاریخ و ساعت پخش
  • تلاوت فوق العاده نوجوان پاکستانی در برنامه محفل + فیلم