Web Analytics Made Easy - Statcounter

عوامل شهرداری میاندوآب دست به کار شده و بنر جدید مزین به تصویر شهید باکری را جایگزین بنر فرسوده و رنگ پریده قبلی در ورودی غربی میاندوآب کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، میاندوآب زادگاه شهید باکری بوده و در همین راستا نیز در ورودی های این شهر تابلوهایی با مضمون تصویر شهید باکری و عبارت “سلام سردار” و ” خداحافظ سردار” نصب شده است ولی متاسفانه این تابلو و بنر در ورودی غربی شهرستان میاندوآب وضعیت مناسبی نداشت و همین موضوع نیز سبب شد تا زرین خبر نسبت به این بی توجهی واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه مشابه تابلو در ورودی میاندوآب از سمت تبریز در نخستین روزهای نوروز تعویض شده بود ولی با گذشت ۱۷ روز از نوروز و علی رغم پیگیری های انجام گرفته، از تعویض این بنر که بر روی تابلوی رنگ پریده ای در ورودی غربی میاندوآب قرار داشت، خبری نبود.

اما خوشبختانه پس از رسانه ای شدن این موضوع، عوامل روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری میاندوآب دست به کار شده و بنر جدید مزین به تصویر شهید باکری را جایگزین بنر فرسوده و رنگ پریده قبلی در ورودی غربی میاندوآب کردند.

باید گفت که ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و باید یاد آنها را همواره گرامی بداریم و در انجام وظیفه مان بگونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

گفتنی است شهید مهدی باکری در سال ۱۳۳۳ در شهرستان میاندوآب در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در روز ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۳ و طی « عملیات بدر» به خاطر شرایط حساس عملیات، طبق معمول به خطرناکترین صحنه‌های کارزار وارد شد و در حالی که رزمندگان لشکر را در شرق دجله از نزدیک هدایت می‌کرد، تلاش می‌کرد تا مواضع تصرف شده را در مقابل پاتک‌های دشمن تثبیت کند که در نبردی دلیرانه، براثر اصابت تیر مستقیم مزدوران عراقی، ندای حق را لبیک گفت و به لقای معشوق نایل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم

برخی از افراد بنا به دلایل متفاوتی مانند  آرتروز زانو پیشرفته و یا افزایش سن نیاز باید عمل تعویض مفصل زانو را انجام دهند.

انجام عمل تعویض مفصل زانو مانند هر عمل دیگری نیاز به مراقبت‌های بعد از جراحی دارد که علی ترکمان جراح و متخصص ارتوپدی به چند نمونه از این مراقبت‌های لازم و  ضروری که پس از تعویض مفصل باید به روتین زندگی افراد تبدیل شود، اشاره کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ بهاری در میاندوآب
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • نحوه تعویض پکینگ برج خنک کننده
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت