Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست بهبهان علت تجمع و مرگ ماهی‌های قرمز در دریاچه سیل‌بند "چاه‌ماری" را تشریح کرد.

فرخ شیرعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص مرگ ماهی‌ها در دریاچه سیل‌بند "چاه‌ماری"، اظهار کرد: در دریاچه سیل‌بند چاه‌ماری به خودی خود ماهی وجود ندارد ولی مردم در طول ایام نوروز ماهی‌های قرمز خود را در این دریاچه رها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه دریاچه چاه‌ماری به رودخانه راه ندارد این دریاچه محل مناسبی برای رها کردن این ماهی‌ها بوده است چراکه ماهی‌های قرمز ممکن است موجب آلودگی و بروز بیماری‌هایی در ماهی‌های رودخانه شوند و به این دلیل مردم ماهی‌های قرمز را در این دریاچه رها می‌کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بهبهان گفت: در چند سال اخیر به دلیل بروز خشکسالی آب این دریاچه کمتر شده است. امسال نیز به دلیل کمبود آب دریاچه این ماهی‌ها درحال مرگ بودند و برای جلوگیری از مرگ ماهی‌ها NGOهای فعال محیط زیست به منطقه رفتند و توانستند بخشی از ماهی‌ها را زنده از آب گرفته و به دریاچه پارک ملی مارون انتقال دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان

خوزستان- مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به آبزیان، این بازارچه به زو دی در این شهرستان افتتاح می‌شود. مرتضی سوری با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مارون گفت: طی فراخوان عمومی برای طرح ۱۰۰ تنی و ۲۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مارون، سرمایه‌گذار جذب شده و در حال حاضر، فرایند انعقاد قرارداد طی می‌شود و در مزایده بعدی سرمایه گذار برای طرح ۴۰۰ تنی مشخص خواهد شد.
مدیرکل شیلات خوزستان در گفت‌وگو با مهر خواستار تسهیل قوانین و حمایت از بهره‌برداران آبزی شد و بیان کرد: شهرستان بهبهان با بهره‌مندی از سه رودخانه دائمی پرآب مارون، خیرآباد و زهره، با تخصیص نیافتن آب به طرح‌های آبزی‌پروری مواجه است.
مدیرکل شیلات خوزستان در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی بازارچه عرضه آبزیان در شهرستان بهبهان خبر داد و تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به آبزیان، ترویج فرهنگ مصرف و فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول، بازارچه عرضه آبزیان به‌زودی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها : منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
  • جلوگیری از مرگ زودهنگام با جایگزینی گوشت گاو با ماهی
  • جایگزینی گوشت گاو با ماهی می تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد