Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:28:33 GMT

سارق بدلیجات دستش رو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۵۲۹۱

سارق بدلیجات دستش رو شد

سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفت و گو با خبرنگار برنا در مشهد گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فروش بدلیجات مسروقه توسط مردی جوان در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با توجه به گزارش سرقت مشابه بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد مردی حدودا 46 ساله مقداری بدلیجات به دو نفر به مبلغ 420 هزار تومان فروخته و سپس روستا را ترک کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود و راهنمایی های تعدادی از اهالی روستا به فردی سابقه دار مظنون که پس از هماهنگی قضائی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش بدلیجات سرقتی به همراه تعدادی ساعت مچی کشف کردند .

متهم 46 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت حدود یک ماه قبل بدلیل مشاهده یک کیف در داخل خودرو تحریک که پس از سرقت کیف متوجه وجود بدلیجات و تعدادی ساعت مچی در داخل آن شدم .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم و افراد مالخر به دادسرا از رانندگان وسایل نقلیه خواست از گذاشتن اشیاء قیمتی و مدارک خود در داخل خودرو اکیدا خوداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی دادسرا شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی شهرستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور