Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران با همکاری دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج و پژوهشکده علوم و فناوری پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، اولین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک در ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این همایش با همکاری دانشگاه‌های اکسفورد، کمبریج و پژوهشکده علوم و فناوری پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، از 28 تا 31 فروردین، در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با شرکت اساتید برجسته پزشکی دانشگاه های اکسفورد و کمبریج و دانشگاههای کشور بر گزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکی آکادمیک بخشی از علم طب است که در آن پزشکان به تحقیق و آموزش می پردازند. این پزشکان گرچه بخش کمتری از جامعه پزشکی را در جهان تشکیل می دهند اما اکثر کشفیات و نوآوری ها مرهون تلاش های آنان است.

این همایش با همکاری اساتید برجسته دانشگاه های اکسفورد و کمبریج برنامه ریزی شده است. در میان اساتید مدعو، پروفسور دیوید وارل و پروفسور تیموتی کاکس نویسندگان درسنامه پزشکی دانشگاه اکسفورد به چشم می خورد. رئیس بخش داخلی و بخش مغز و اعصاب دانشگاه اکسفورد و رئیس موسسه خیریه ولکام که بزرگترین موسسه غیر دولتی حامی تحقیقات پزشکی در جهان است نیز در این همایش سخنرانی می کنند.

 این همایش برای گروه های هدف شامل متخصصین داخلی، غدد، مغز و اعصاب، عفونی، سم شناسی و ویروس شناسی، دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت است. شرکت کنندگان در این همایش بین المللی، از دانشگاه اکسفورد گواهینامه دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاقمندان جهت ثبت نام در این همایش می توانند به وبسایت www.academicmedicine.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد