Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان همدان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله استانی و با رقابت ۲ هزار دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در استان همدان در حال برگزاری است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ استانها همدان نظرات

حسن‌آقا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار داشت: مرحله مدرسه‌ای این مسابقات در آذر ماه 96 و با حضور 100 هزار دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله منطقه‌ای و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در بهمن‌ماه سال گذشته با شرکت 30 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد. 

یوسفی با بیان اینکه در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز از مرحله منطقه‌ای و شهرستانی از 30 هزار نفر 2 هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با رقابت 2 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی از روز گذشته در همدان آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه از میان 2 هزار شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز 84 نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در تیرماه 97 برگزار می‌شود. 

یوسفی با اشاره به اینکه سی و ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز در 11 رشته برگزار می‌شود، ابراز کرد: قرائت، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، مفاهیم و تفسیر، نهج‌البلاغه، اذان، احکام، انشای نماز، صحیفه سجادیه و مداحی رشته‌های این دوره از مسابقات است. 

وی با بیان اینکه به طور کلی 11 رشته مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مرحله کشوری مسابقات رشته‌های آوایی در خراسان رضوی و مسابقات رشته‌های پژوهشی در تهران برگزار می‌شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات تربیت قرآنی دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان جامعه است، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این مورد بسیار تأکید دارند و امیدواریم که بتوانیم فرزندان این سرزمین را با عنایت به قرآن و رهنمودهای این کتاب آسمانی تربیت کنیم. 

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری