Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های کردستان در گفت و گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فردی خیر با مراجعه به ستاد مردمی دیه کردستان ضمن پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال، دو زندانی جرائم غیرعمد بدهکار مالی در زندان را آزاد کرد.
وی افزود: پس از اعطای مبلغ یاد شده از سوی این فرد نیک اندیش به ستاد مردمی دیه، این مبلغ طی مراحل قانونی به حساب شکات پرونده دو زندانی نیازمند جرائم غیرعمد واریز و موجبات آزادی آنان را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل زندان‌های کردستان بیان کرد: خوشبختانه فرهنگ نیکوکاری و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در سطح استان گسترش یافته و در این راستا خیرین و افرادی که از توانایی مالی برخوردار هستند برای آزادی این دسته از زندانیان و شادی خانواده‌های آنان در ستاد دیه حضوری فعال و مؤثر دارند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سطح استان که حامیان اصلی این ستاد مردمی هستند، عنوان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در حقیقت تلاش در جهت کاهش بسیاری از آسیب ها در جامعه خواهد بود.
ابراهیمی جشن گلریزان را نمادی از حضور گسترده مردم در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و اعلام کرد: در این جشن که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، مردم با هرگونه توان مالی حضور یافته و نقشی مهم در کمک به آزادی این افراد آسیب پذیر از زندان ایفا می‌کنند.
وی با اشاره به کمک‌های مردمی در جشن گلریزان اعلام کرد: در جشن گلریزان سال گذشته کمک‌های مردمی بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.
وی یادآور شد: مردم نیک اندیش کردستانی و خیرین می توانند کمک های نقدی خود جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره حساب های 77/20898989 نزد بانک ملت و 0105951078004 نزد بانک ملی و یا با شماره گیری کد دستوری 7777087#*780* از طریق تلفن همراه، واریز کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد دولت جو بایدن برای آزادی زندانیان آمریکایی در افغانستان کاری انجام نداده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اظهار داشت «رایان کوربت» شهروند آمریکایی که در افغانستان زندانی است باید هرچه زودتر آزاد شود.

وی افزود دولت جو بایدن برای آزادی کوربت کاری انجام نداده است و از نادیده گرفتن درخواست ملاقات با خانواده این زندانی نیز دست بردارد.

گفته می‌شود رایان کوربت تبعه آمریکایی به اتهام جاسوسی برای واشنگتن در بازداشت حکومت طالبان است.

العربیه پیش از این گزارش داده بود کوربت 10 آگوست سال 2022 چند روز پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در منطقه دیپلماتیک کابل بازداشت شده بود.

رسانه عربستانی: آخرین زندانی افغان در گوانتانامو امروز با زندانی آمریکایی مبادله می‌شودآزادی دو عضو طالبان با گذشت بیش از 20 سال از زندان آمریکاآمریکا: بازداشت شهروندان ما توسط طالبان قابل تحمل نیست

شمار زندانیان آمریکایی در افغانستان مشخص نیست، اما چندی قبل «حبیب‌الله بدر» معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های حکومت طالبان شمار زندانیان خارجی در زندان‌های طالبان را 25 نفر اعلام کرده بود.

پیش از این نیز وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود آزادی شهروندان آمریکایی در افغانستان از اولویت‌های کاری واشنگتن است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند