Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تصمیماتی همچون فیلتر تلگرام اثر بخش نبوده و نیست زیرا با پیشرفت های علمی نمی توان لجاجت کرد.

فضل الله صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فیلتر احتمالی تلگرام گفت: طبق قانون و مقرارت کشور، آقای روحانی می خواهد مردم در جامعه آزادی بیان و قلم داشته باشند، اما دولت های در سایه و عوامل پشت پرده همیشه در کارهای دولت دخالت می کنند و با مطرح کردن فیلتر برخی از برنامه هامثل تلگرام و جمع کردن ماهواره و ویدئو و سایر رسانه هایی که باعث افزایش اطلاعات مردم می شود، سعی دارند محدودیت ها را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: با این حال  باید خاطر نشان کنم این کارها اثر بخش نبوده ونیست؛ چون با پیشرفتهای علمی نمی توان لجاجت کرد اگر تلگرام فیلتر شد مردم فیلتر شکن نصب می کنند و اگر قفلی درست شود مردم برای آن کلید می سازند.

صلواتی تأکید کرد: فیلتر تلگرام بسیار بی معنی است؛ باید به تلگرام جهت داده شود، باید به نیازها و خواست های مردم جواب داد. مردم از دولت می پرسند چرا حصر برداشته نمی شود؟ چرا فلان استاد دانشگاه دستگیر شده است؟ اگر مقامات کشور رویکرد نادرستی داشته باشند، مردم اعتراض خود را نشان می دهند. 

وی افزود: در همین راستا باید گفت دولت و نظام باید برای مردم برنامه ریزی داشته باشند؛ نمی توان به جای حل مشکل، صورت مسئله را پاک کرد و خوشحال بود، باید نارضایتی‌ها را برطرف کرد. با بسته شدن تلگرام کاری از پیش نمی رود جز این که مردم بدبین می شوند.

 این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در زمان رژیم گذشته چاپ و انتشار اعلامیه قدغن شده بود، اما با همین ممنوعیت، التهاب وانقلاب به وجود آمد. امروز نیز مردم راههای بیان ابراز نظرخود را توسط شبکه های اجتماعی پیدا می کنند. 

وی افزود: در سالهای گذشته هم سعی کردند ماهواره و دیشها راجمع آوری کنند؛ این کارها بسیار زشت وزننده، ناپسند و به ضرر کشور است و با این رویکردها و فشارها، استقبال مردم از این رسانه ها بیشتر می شود؛ باید اذعان کنم که این کارها بسیار خطر ناک و در مقابل مردم است.

صلواتی تأکید کرد: مردم ایران به پیام رسانهای داخلی هیچ گونه اعتمادی ندارند؛ چرا که اگر اعتماد داشتند، هرگز به سراغ ماهواره‌ و پیام رسانهای خارجی نمی رفتند. مردم  گاهی اوقات برخی خبرهارا از منابع دیگر می شنوند که در کشور و از تریبون های دولتی گفته نمی شود، یا اخبار و رویداداهای خلاف واقع را می شنوند؛ به همین دلیل عدم اعتماد به رسانه های داخلی خیلی زیاد است و نمی توانند به این پیام رسانها اعتماد کنند. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تلگرام فضل الله صلواتی فیلتر اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود