Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@23:40:21 GMT

محسن هاشمی درباره صحبت‌هایش با رهبری توضیح داد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۶۳۱۱

رئیس شورای شهر تهران در مورد شایعات منتشر شده مبنی بر دیدار وی با رهبر معظم انقلاب توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش صدای ایران،محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شایعات منتشر شده در مورد دیدار وی با رهبر انقلاب گفت: دیدار بنده نیز با رهبر معظم انقلاب در سال گذشته در رابطه با آثار و خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته و ما نظرات و دیدگاه‌های ایشان را جویا شدیم تا مانند زمان حیات آیت الله هاشمی رفسنجانی که انتشار آثار و خاطراتش با مشورت مقام معظم رهبری بوده است، این روند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ایشان نیز ضمن ابراز لطف و یاد خاطرات گذشته فرمودند که به پاس رفاقت ۶۰ ساله هر نیمه شب قبل از نماز صبح برای آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز و دعای خیر دارند، اظهار کرد: از فعالان رسانه‌ای و مجازی می‌خواهم که از شایعه پردازی و انتشار اخبار بی اساس در این موضوع خودداری کنند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شاعر استان فارسی با رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب،  دیشب و در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام  با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
این دیدار  پیش از اذان مغرب آغاز شد و  تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتگو کردند که یکی از این شاعران،  هادی فردوس شاعر نام آشنای  استان فارس بود.

مقام معظم رهبری این شاعر را همیشه در جلسات شعری با شاعران به اسم کوچک می‌شناسند و صدا می‌زنند.
هادی فردوسی گفت: در حاشیه دیدار دیشب با رهبری، ایشان پرسیدند که رباعی تازه‌ای هم گفته اید؟ و من پاسخ دادم که بله آقا و رباعی تازه خود را اینگونه خواندم " تا اوج به یک اشاره بر می‌خیزم/ با دامنی از ستاره بر می‌خیزم / صد مرتبه هم اگر بیفتم بر خاک / با نام علی دوباره بر می‌خیزم" و رهبر انقلاب مثل همیشه من را تحسین کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دیدار شاعر استان فارسی با رهبر معظم انقلاب
  • بیت شعری که رهبر معظم انقلاب در دیدار شاعران خواندند+فیلم