Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:13:33 GMT

مصرف بنزین در قزوین 11 درصد افزایش داشته است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۶۸۲۰

مصرف بنزین در قزوین 11 درصد افزایش داشته است

قزوین-ایرنا-مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین از افزایش 11 درصدی مصرف بنزین در این استان خبر داد و گفت: این آمار از 25 اسفندماه سال 96 تا 17 فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود بوده است.

مسعود شرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران نوروزی در تعطیلات امسال 39 میلیون و 138 هزار و 500 لیتر مصرف کردند در حالی که این میزان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 35 میلیون و 342 هزار و 900 لیتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علت افزایش میزان مصرف سوخت بنزین در نوروز امسال، علاوه بر افزایش تعداد خودروهای تولید شده، استقبال مردم از سفرهای برون شهری در تعطیلات نوروزی همانند سال های گذشته اعلام شده است.
شرفی ادامه داد: این شرکت به منظور خدمت رسانی مطلوب و مستمر جایگاه های سوخت به مسافران نوروزی، 6 تیم بازرسی خود را در سطح جاده های استان مستقر کرده بود.
به گفته وی، تیم های بازرسی در بخش کنترل کیفی، کنترل کمی و تکریم مسافران به صورت برنامه ریزی شده در طول ایام تعطیلات نوروز از جایگاه های سوخت استان بازدید به عمل آوردند.
در حال حاضر 82 جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت و گاز) به همراه 60 جایگاه گاز طبیعی فشرده (CNG) در سطح استان قزوین به صورت شبانه روز خدمات سوخت رسانی خود را به شهروندان و مسافران ارائه می دهند.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي مصرف بنزين تعطيلات نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

بر اساس گزارش اقتصادآنلاین، هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896618

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد