Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته امروز (یکشنبه) روزنامه الغد اردن، الطراونه همچنین بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید و اعلام کرد: از بازگشت سوریه یا هر کشور عربی به کرسی خود در اتحادیه عرب حمایت می کنیم، چرا که کشورهای عربی نیازمند وحدت هستند.
وی گفت: همسایگی و روابط دوستانه، دو کشور اردن و سوریه را به یکدیگر مرتبط می کند و این دو کشور مشترکات زیادی با یکدیگر دارند و بین اهالی شمال اردن و جنوب سوریه روابط نزدیکی وجود دارد و امیدواریم که روابط دو کشور به گذشته بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پارلمان اردن با بیان اینکه امان با هر طرفی که به تامین امنیت مرزهای این کشور کمک کند، همکاری می کند افزود: هماهنگی های امنیتی در مرزهای مشترک میان اردن با سوریه ادامه دارد و هم اکنون مرزهای جنوب این کشور امن بوده و حملاتی که درگذشته روی می داد، دیگر صورت نمی گیرد.
الطراونه تصریح کرد: اردن راه حل هایی را نیز برای حل مشکلات پناهجویان سوری که وارد مرزهای اردن شده اند ایجاد کرده و این کشور از یک میلیون و 300 هزار پناهجوی سوری در خاک خود استقبال کرده است.
پس از نشست دوجانبه اخیر «عبدالله دوم» شاه اردن با «ودلامیر پوتین» رئیس جمهور روسیه افکار عمومی اردن منتظر نتایج این دیدار و بخصوص در ارتباط با آینده رابطه امان با نظام بشار اسد در سوریه هستند.
اردن چهار سال پیش، «بهجت سلیمان» سفیر سوریه در امان را فرد نامطلوب خواند و سطح نمایندگی دیپلماتیک بین 2 کشور به سطح کاردار کاهش یافت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا