Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد کازرون با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: امسال رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود همانند گذشته شعاری را برای سال 97 مشخص کردند و دانشگاه وظیفه دارد برای تامین مایحتاج خود از کالای ایرانی و تولیدات بومی شهرستان و استان استفاده و از خرید کالای خارجی خودداری کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری آنا، دکتر جمال الدین الوانی در نخستین جلسه شورای اداری واحد کازرون در سال 97 با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت بیشتر برای همکاران و کارکنان اظهار کرد: «امیدوارم در سال جاری با برنامه ریزی بهتر بتوانیم شاهد افزایش کیفی بودن دانشگاه در تمام حوزه ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی گفت: « واحد کازرون یکی از واحدهای با سابقه و دارای چهار دهه تجربه کاری در سطح استان و کشوراست و با داشتن کارکنان و استادان مجرب و نیز مجموعه کارگاهها و آزمایشگاههای پیشرفته باید بسمت درآمدهای غیرشهریه ای گام بردارد و از داشته های خود در این زمینه بهره مند شود.»

سرپرست واحد کازرون از تشکیل و راه‌اندازی اتاق فکر و کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف دانشگاه برای شناسایی و به‌کارگیری توانمندی‌های موجود واحد برای عملیاتی کردن طرح‌های درآمدزایی غیر شهریه ای، افزود: «با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه در راستای درآمدزایی غیر شهریه ای باید تلاش کرد.»

به گزارش آنا، روز گذشته هیات رئیسه، کارکنان و جمعی از استادان با حضور بر مزار مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس دانشگاه و ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ و رفیع شهدای گمنام، فعالیت کاری خود را در سال جدید آغاز کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی متناسب با چارچوب‌های که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی‌های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود