Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:12:07 GMT

بقیه بی بی زینب گلوگاه به پارکینگ نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۷۳۱۶

بقیه بی بی زینب گلوگاه به پارکینگ نیاز دارد

گلوگاه - فرماندار گلوگاه ساخت پارکینگ برای بقعه بی بی زینب گلوگاه در جاده سراسری را برای افزایش امنیت ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تباکی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با بیان اینکه بقعه بی بی زینب گلوگاه در جاده سراسری نیازمند پارکینگ برای افزایش امنیت است اظهار کرد: فرهنگ سازی برای وقف از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی همه مسئولان و مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تباکی گفت: وقف از سنت های حسنه ای است که معتقد هستیم بادی بخشی از اموال خود را وقف کنیم و باید در عمل به نیات واقفین هم درست عمل شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن بقعه بی بی زینب گلوگاه در جاده سراسری و نداشتن پارکینگ و رمپ جداگانه برای مسافران و زائران، افزود: این مسئله برای مردم مشکل آفرین شده است که امیدواریم با همکاری اوقاف و قول های مساعدی که داده شد؛ برای رفع مشکل تلاش شود.

فرماندار گلوگاه گفت: تلاش داریم تا فضای امن در این بقعه برای زیارت مسافران و زائران فراهم شود و در سایه امنیت برای توسعه گام برداریم.

همچنین امروز در مراسمی جداگانه در میاندرود، با تقدیر از زحمات مقداد کلونیان مدیر اوقاف و امور خیریه میاندرود که در اداره کل اوقاف مازندران مشغول فعالیت شدند، محمدحسین فاضلی به سمت رئیس اوقاف و امور خیریه میاندرود معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)