Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، طی حکمی از سوی عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، «عزیزالله بابلی» رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران شد.

پیش از «بابلی»، ابوالفضل رحمانی این سمت را عهده‌دار بود که مراسم تکریم رحمانی و معارفه بابلی امروز برگزار شد.

در حکم «بابلی» بر انجام وظایفی همچون «برنامه‌ریزی، ارزشیابی، نظارت بر برنامه‌ها و فعالیت‌های مشاوره‌ای در مناطق، مدارس و ارائه راهکارهای مناسب»، «نظارت بر سازماندهی و به‌کارگیری مشاوران مدارس و مراکز هسته مشاوره»، «توسعه و تقویت تفکر راهبردی، برنامه محوری، روحیه تفکر، نوآوری و پژوهش» و «پیش‌بینی برنامه‌ها و فعالیت‌ها به منظور فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مطلوب در زمینه هدایت تحصیلی ـ شغلی و نظارت مستمر بر آن با هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی» تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارس
706

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عباسعلی باقری رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش تهران عزیزالله بابلی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید عوده زاده در اولین جلسه شورای اشتغال و توسعه سرمایه گذاری دشت آزادگان هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال را الزامی دانست و گفت: نظارت، پایش و رصد تسهیلات پرداختی و اشتغال پایدار ایجاد شده و جلوگیری از انحراف اعتبار‌ها از  اداره  کار اهمیت زیادی دارد و نهاد‌های  نظارتی باید برنامه ریزی  برای جذب  اعتبارات بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  به ۸ دستگاه اجرایی اعتبار‌هایی برای اشتغال واگذار شده است، افزود: باید به جامعه هدف در خصوص  جذب  این  اعتبار‌ها اطلاع رسانی و جهت تسریع در معرفی متقاضیان برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

عوده زاده در ادامه با تقدیر  و تشکر  از  پیگیری‌های  اداره  تعاون،  کار  و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم حضور فعال و مستمر اعضا در کمیته نظارت و بازرسی از طرح‌های مستفید از تسهیلات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری