Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@11:10:58 GMT

با مسدود سازی جواب نگرفته ا یم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۷۶۹۹

با مسدود سازی جواب نگرفته ا یم

طیبه سیاوشی عنایتی نماینده تهران به «ایران» گفت: اینکه گفته می‌شود فیلتر تلگرام راهی است برای اینکه کاربران از شبکه‌های داخلی استفاده کنند، راه حل مناسبی نیست. ما راه‌های مسدودسازی برای استفاده نکردن از تکنولوژی را رفته و جواب نگرفته‌ایم.

ایران آنلاین / نماینده تهران  افزود: حتی در زمانی که ناآرامی‌های دی‌ماه اتفاق افتاد برخی مردم به سمت استفاده از پیام رسان‌های داخلی رفتند ولی پیام رسان‌ها از کار افتادند چرا که ظرفیت کاربران بالا را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  افزود: در کمیسیون فرهنگی همیشه حرفمان این است که به جای اینکه تمام توان خود را روی مقابله بگذاریم باید فرصتی را برای مردم فراهم کنیم. مردم خود به‌دنبال استفاده از این فرصت‌ها خواهند رفت. اگر پیام رسان‌ها و رسانه‌های داخلی اطلاعات درستی به مردم ارائه دهند مردم قطعاً از آن اطلاعات استفاده خواهند کرد. مردم از نبود یک رسانه ملی که اطلاعات صحیح و بی‌طرفانه و اطلاعات منصفانه در اختیار آنها نمی‌گذارد، به تلگرام پناه برده‌اند. اگر عملکرد رسانه درست باشد مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شاید مردم هم به معایب استفاده از تلگرام آگاه هستند ولی چون امنیت خاطر دارند دست از آن نمی‌کشند، گفت: ما نیز باید امنیت خاطر را در پیام رسان‌های داخلی خود ایجاد کنیم. مردم امنیت خاطر را در پیام رسان‌های داخلی نمی‌یابند اگر مردم از داخلی‌ها هم اطمینان خاطر پیدا کنند خود به خود و بدون اجبار به سمت استفاده از آنها می‌روند. اجبار راه به جایی نمی‌برد و در 4 دهه این راه‌ها را رفته‌ایم پس باید به مردم فرصت انتخاب داده شود.

سیاوشی افزود: اگر کشوری مانند چین برخی پیام رسان‌های خارجی را فیلتر کرده است در عوض پیام رسان داخلی خود را بدرستی و خوبی فراهم کرده و مردمش هم از آن بدرستی و خوبی و با تعداد کاربران بالا استفاده می‌کنند. باید ما نیز یک پیام رسان خوبی در اختیار مردم قرار دهیم وقتی آنچه مردم به‌دنبال آن هستند را در بین پیام رسان‌های داخلی نمی‌یابند با فیلترشکن به‌دنبال آنچه آنها را راضی می‌کند، می‌روند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در حال آماده کردن مقدمات بازگشت یولیان ناگلزمان است

طرفداری | در حالی که این روزها خبر بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ بسیار داغ شده، به نظر می‌رسد مدیران جدید این باشگاه نمی‌خواهند اشتباهات مدیران قبلی را تکرار کنند و این مربی در صورت بازگشت، این‌بار از حمایت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ یکی از دلایل اخراج یولیان ناگلزمان در سال گذشته این بود که او چندین‌بار در گفت‌وگو با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ گلایه کرد که دیگر نمی‌داند با این بازیکنان چه کار کند و آن‌ها به سادگی هنگام حضور در زمین، برنامه‌های تاکتیکی را انجام نمی‌دهند. مدیران وقت بایرن نیز در آن زمان تصمیم گرفتند به‌جای تغییر تیم، مربی را تغییر دهند.

با این حال مکس ابرل به ناگلزمان برای کنترل تیم اعتماد کامل دارد. ابرل یکی از حامیان بزرگ بازگشت ناگلزمان به باشگاه است و در جریان مذاکرات با ایجنت این سرمربی، درباره بسیاری از موضوعات مهم از جمله ساختار تیم، بحث شده است. هدف از این کار، ایجاد پایه و اساسی برای ناگلزمان است که بتواند در صورت حضور مجدد در مونیخ، ایده‌های خود را بهتر اجرا کند.

لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان؟

در میان مذاکرات دو طرف، فروش برخی بازیکنان نیز مورد بحث قرار گرفته است. لئون گورتسکا و سرژ گنابری از جمله بازیکنانی هستند که درباره آن‌ها صحبت شده، دو بازیکنی که اخیراً هیچ نقشی در تفکرات و ترکیب ناگلزمان برای تیم ملی آلمان نداشته‌اند. گفتنی است قرارداد هر دوی این بازیکن‌ها تا سال 2026 اعتبار دارد.

ناگلزمان هنوز تصمیم قطعی نگرفته است

از سوی دیگر، ناگلزمان هنوز تصمیمی نگرفته اما اگر بخواهد پس از یورو به عرصه فوتبال باشگاهی برگردد، بایرن مقصد مورد علاقه او است. گفتنی است قرارداد ناگلزمان با مانشافت تا پایان یورو 2024 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شاخص‌های آبفا در کردستان ارتقا می‌یابد/آبرسانی به ۱۶۹ روستا
  • داخلی سازی ۹۰ درصد از تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان
  • رنجش شهروندان دوگنبدان از تاخیر در راه اندازی خط تاکسی در محله باغ فردوس + تصویر
  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ