Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@07:47:56 GMT

درود بر من! ننگ بر دیگران!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۷۷۶۳

درود بر من! ننگ بر دیگران!

یک روز چپ چپ‌اند و یک روز راست راست! یک روز مدعی اصول‌اند و روز دیگر به فلان سر جناحی که در مجادلات انتخاباتی در مقابل خود می‌دیدندشان نامه فدایت شوم می‌نگارند. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین آزادی؛* دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر در یادداشتی نوشت: فقط خود را خوب می‌دانند! فقط خود را صاحب اندیشه می‌دانند! فقط آن‌ها هستند که حلال مشکلات کشور و گه گاهی جهان هستند و از این جهت برای کشور و بشریت نسخه تجویز می‌کنند!   مسیری که در طول تاریخ هر که در آن قدم برداشته به زوال رفته است، در انقلاب اسلامی هم به همان طریق، از بنی صدر و منافقینش گرفته تا چهره‌ها و گروه‌های مختلف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انحصارطلبی و انحصاراندیشی شیوه طواغیت است، دروغگوست آنکه به این مسلک است و دم از آزادی بیان و مردم خواهی می‌زند.   هر وقت منافعشان اندکی خدشه دار می‌شود جار و جنجال به پا می‌کنند، یک روز طلب نوشیدن جام زهر می‌کنند و روزی دیگر جلوی آرای مردم صف می‌کشند و دموکراسی را در آتش زدن سطل‌های زباله و بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه جست و جو می‌کنند!   یک روز چپ چپ‌اند و یک روز راست راست! یک روز مدعی اصول‌اند و روز دیگر به فلان سر جناحی که در مجادلات انتخاباتی در مقابل خود می‌دیدندشان نامه فدایت شوم می‌نگارند و خود را تداوم بخش راه فاخرانه آنان! روزی برای نشاندن شخصی بر صدر کرسی‌های سبز سر و دست می‌شکنند و روزی دیگر برای زمین زدنش کاست پخش می‌کنند!   تا وقتی مناصب به کام آنهاست شیرین‌اند و آب در هاون کوبیدنشان سراسر افتخار! و وقتی به نام دیگران می‌افتند، تلخ‌اند و پیف و حساب کار با کرام الکاتبین! زمان آن‌ها دلار که از هزار به سه هزار می‌رسد، آب از آب تکان نمی‌خورد و جیکشان در نمی‌آید! و زمان دیگران، انقلاب در خطر سقوط است!   این یکی هم به همان سان! افزایش نرخ دلار در دوره قبل نشان از بی تدبیری و جهالت علمیست و این دوره نشان از کفایت و درایت اقتصادی وزرای فرتوت!   اما درد و مصیبت اصلی این‌ها نیست، جایی است که از منظر عده‌ای ناآگاه، این قبیل افراد جانشین ارزش‌ها می‌شوند، شهید بهشتی می‌فرمایند: «تو ارزش‌ها را بشناس و اشخاص را با ارزش‌ها بسنج؛ بحث‌ها باید بر محور ارزش‌ها باشد، حمایت‌ها باید از ارزش‌ها باشد، درود باید بر ارزش‌ها باشد». خطر اصلی و آنچه انقلاب ما را تهدید می‌کند مغالبه اشخاص انحصارطلب بر ارزش‌ها و درود بر آنان است نه خطای فلان قاضی و کم کاری بهمان مسئول. مشکلات و معضلات با همت و پشتکار و وحدت و آرامش قابل مداواست نه با مجادله و سیاه نمایی و نامه پراکنی.   آنچه ماندگارست اصول و ارزش‌هایی هستند که سوار بر کشتی انقلاب و به راهبری رهبری آگاه و هوشیار در حرکت به سمت اهداف والای خویش‌اند، هر کس که در این مسیر دچار کبر و خود برتربینی و انحصارطلبی گردد، به ناچار بازمانده از کشتی نجات و غرق در دریای سرافکندگی و ضلالت است، خواه ابلیس باشد با عبادت شش هزار ساله اش، یا رئیس جمهوری با سابقه هشت ساله اش! یا دانشجویی با سابقه تسخیر سفارتش! فرقی هم نمی‌کند که در لوای کدام عنوان اقدامش تیتر رسانه‌های معاند گردد؛ مسئول این تشکل انقلابی! یا مسئول آن تشکل انقلابی!   محمدحسین آزادی- دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است