Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز یکشنبه 19 فروردین تجمع اعتراض آمیز مالباختگان صندوق تعاونی روستایی البرز در مقابل سازمان تعاونی روستایی برگزار شد که در این تجمع مالباختگان خواستار احقاق حقوق خود از سوی این سازمان، صندوق توسعه تعاونی البرز و موسسه مالی و اعتباری آرمان بودند.

این صندوق اعتباری در دولت دهم با 170 میلیارد تومان سپرده که از مردم و کشاورزان جذب شد، تاسیس شد که هیئت مدیره آن زمان، سازمان تعاونی روستایی وقت، تعاونی‌های روستایی و موسسه مالی و اعتباری آرمان تشکیل شد اما با ورشکستگی آرمان تمام 170 میلیارد تومان سپرده به حساب این موسسه واریز شد تا از ورشکستگی نجات یابد اما آرمان باز هم دوام نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مالباختگان در این خصوص به خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: سهام این صندوق در حالی واگذار شده که این سازمان حق هیچ گونه واگذاری سهام را نداشت.

وی افزود: صندوق اعتباری توسعه البرز از دو سال پیش با 25 شعبه در اقصی نقاط کرج کار خود را آغاز کرده و طی این دو سال 50 میلیارد تومان از سرمایه مردم را به عنوان سپرده جذب کرد.

این مالباخته تصریح کرد: از بهمن ماه سال 95 این صندوق خلاف اساسنامه مبلغی را به صندوق اعتباری ولی‌عصر می‌دهد و در ازای آن ملک دریافت می‌کند و به نوعی پول‌ها تبدیل به ملک می‌شود.

وی افزود:  قرار بوده که قبل از عید نوروز پرداخت مطالبات مردم آغاز شود در صورتی که پولی به مردم پرداخت نشده است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعاونی روستایی موسسه مالی و اعتباری آرمان صندوق توسعه تعاون البرز مال باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین