Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت که این باشگاه با سرمربی تیم خود برای تمدید قرارداد به توافق اولیه دست یافته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، بهرام رضاییان درباره شرایط پارس جنوبی در لیگ برتر و تلاش شاگردان تارتار برای کسب سهمیه آسیایی اظهار داشت: با توجه به فاصله پارس با تیم‌های بالاتر، کار ما برای کسب سهمیه سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همچنان برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنیم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و بر هم خوردن تمرکز بازیکنان تیم به همین دلیل گفت: این مشکلات بی‌تأثیر نیست، اما همه باشگاه‌ها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. بیشتر از باشگاه‌هایی چون ذوب‌آهن و سایپا به بازیکنان پول داده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا بازی با پرسپولیس، بخشی از مبالغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: تا سال گذشته، سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از ما حمایت می‌کرد، اما این سازمان الان برای کمک به ما منع قانونی دارد. در این صورت باید به دنبال راه‌های دیگری برای درآمدزایی باشیم که آن هم به دلیل مشکلات حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی به روی ما بسته شده است. نمایندگان مجلس باید به کمک باشگاه بیایند.

رضاییان در مورد صحبت‌های اعضای تیم پارس جنوبی که گفته بودند اگر مشکلات مالی باشگاه ادامه یابد، ممکن است پارس در سالیان آینده به لیگ دسته اول سقوط کند، تصریح کرد: وقتی شرایط مالی خوب نباشد، بازیکن باکیفیت به تیم نمی‌آید و تیم در مایحتاج روزانه خود هم دچار مشکل خواهد بود. سقوط در این شرایط اصلاً بعید نیست.

وی درخصوص مذاکره با بازیکنان پارس برای فصل آینده و نیز مذاکره با مهدی تارتار برای تمدید قرارداد خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی با تارتار داشتیم، اما پس از بازی مقابل پرسپولیس در این خصوص بیشتر با او صحبت می‌کنیم. با این حال تارتار موافقت اولیه خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است. درباره مذاکره با بازیکنان هم ابتدا تارتار باید لیست نفرات مورد نظر خود را به ما اعلام کند و بعد با آنها مذاکره کنیم. تارتار بازیکنان اصلی و باکیفیت تیم را می‌خواهد.

«مشکل تیم من هستم و باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند!» مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درخصوص عصبانیت و این صحبت‌های مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت: این صحبت‌ها را نشنیدم. فولاد تیم پُرستاره‌ای است و بازیکنان بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کردند. متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. با این حال ما از تارتار راضی هستیم.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی