Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:21:51 GMT

۹۸ هزار نخ سیگار قاچاق و خارجی در ساری کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۸۰۱۵

۹۸ هزار نخ سیگار قاچاق و خارجی در ساری کشف شد

ساری - رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۹۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی با اشاره به کشف ۹۸ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه وفروش انولاع کالاهای دخانی قاچاق در شهرستان ساری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالای قاچاق توسط وی ۹۸ هزارو ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ پهلوانی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به نمرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران در خاتمه ، با اشاره به این که خرید، فروش و استفاده از کالاهای خارجی ضربه به اشتغال و تولیدات داخلی است و منجر به رواج بیکاری در جامعه خواهد شد از مردم خواست: برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مرتب را در اسرع وقت به پلیس۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی