Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، معمای تمدید قرارداد چند بازیکن کلیدی پرسپولیس طی هفته های گذشته به مهم ترین دقدقه این روز های هوادران پرسپولیس تبدیل شده است، اما به راستی چه عواملی موجب به تعویق افتادن تمدید قراراداد بازیکنان با باشگاه شده است، اکنون با مصاحبه کمال کامیابی نیا و سید جلال حسینی پس از دبل قهرمانی پرسپولیس به نظر می رسد پاسخ برخی از این ابهامات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریمه های پر دردسر طاهری

بحث جریمه های دوران طاهری مدیر عامل سابق این باشگاه مدت ها است که توسط بازیکنان این تیم مطرح می شود؛ آنها معتقد هستند بدون دلیل جریمه شده اند و باشگاه باید جریمه بازیکنان را مورد بخشش قرار دهد در غیر این صورت حاضر به تمدید قرارداد خود نخواهند شد. البته تا پیش از این بازیکنان به صراحت این موضوع را اعلام نکرده بودند اما به نظر می رسد کامیابی نیا حرف دل بخش عمده ای از بازیکنان را زده است.

پیشنهاد های نجومی

دلیل دوم دودل شدن بازیکنان در راستای تمدید قرارداد با پرسپولیس را هم سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار این باشگاه مطرح کرد که پس از پایان بازی روز گذشته در جمع خبرنگاران مطرح کرد، برخی از تیم ها قصد دارند با شیطنت هایی که می کنند بازیکنان را به رفتن از پرسپولیس ترغیب کنند، در این بین سپاهان مهم ترین گزینه محسوب می شود که شرایط خوبی ندارد و گفته می شود پیشنهاد چشمگیری را هم برای جذب محسن مسلمان بهترین پاسور لیگ برتر که در هفته های گذشته کمتر فرصت بازی به دست آورده و یکی دو بازیکن دیگر این تیم داده است.

برانکو چه کسانی را نمی خواهد

برانکو در صحبت های خود مدعی شده تمام بازیکنان را برای فصل آینده می خواهد اما رفتار او با برخی از بازیکنان به خصوص محسن مسلمان خلاف گفته های او را مطرح می کند و عده ای بر این باورند که صحبت های برانکو مبنی بر نیاز داشتن به تمام بازیکنان تنها برای حفظ آرامش تیم مطرح می شود و او برخی از بازیکنان را برای اینکه نظم تیمی پرسپولیس برهم نخورد برای فصل آینده نمی خواهد.

البته در این بین بیشتر بازیکنان با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات با احتیاط صحبت می کنند و نمی خواهند محبوبیتی که در سه فصل اخیر در پرسپولیس کسب کرده اند را یکشبه خراب کنند؛ در نهایت باید دید باشگاه سرانجام موفق به جلب رضایت چند بازیکن برای ادامه همکاری در فصل آینده می شود.

606

پرسپولیس برانکو طاهری سپاهان کامیابی نیا سید جلال حسینی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد. 

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای  از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد