Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان ریگان به حادثه تلخ کشته شدن دو کودک ۵ و ۶ ساله در مراسم جشن عروسی در روستای تهرود از توابع این شهرستان بدلیل بی احتیاطی در استفاده از سلاح غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با دارندگان سلاح غیر مجاز در ریگان برخورد جدی می‌شود. امین سلطانی زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به حادثه تلخ کشته شدن دو کودک ۵ و ۶ ساله در مراسم جشن عروسی در روستای تهرود از توابع این شهرستان بدلیل بی احتیاطی در استفاده از سلاح غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با دارندگان سلاح غیر مجاز در ریگان برخورد جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: متهم در حال حاضر متواری و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری وی صادر شده است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان افزود: دارندگان سلاح‌های غیرمجاز می‌توانند با تحویل داوطلبانه سلاح از تخفیفات قانونی از قبیل: نهاد تعلیق مجازات برخوردار شوند وتحت تعقیب قضائی قرار نگیرند.

این مقام قضائی تصریح کرد: نقش همکاری خود مردم با دستگاه قضا ونیروی انتظامی در جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز برجسته است وامیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری در این شهرستان نباشیم.

وی افزود: از سال‌های گذشته در رابطه با سلاح‌های غیر مجاز اقداماتی آغاز شده و تمام سعی وتلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بر جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان کرد: علی رغم نجابت وشرافت مردم این شهرستان، فرهنگ نا پسندی در بین گروهی از اهالی وجود دارد که در جشن‌ها ومراسم آن‌ها مانند مراسم عروسی با یکسری حرکات غیر متعارف از قبیل تیر اندازی، همراه است.

سلطانی افزود: این اقدام باعث ایجاد رعب و وحشت ونارضایتی عمومی اهالی این شهرستان را در بر داشته است.

وی عنوان کرد: در این رابطه با نهاد‌های امنیتی مانند سپاه و نیروی انتظامی هماهنگی‌هایی انجام شده و دستوراتی ازطرف دستگاه قضایی صادر شده است که تمامی مراسمات این چنینی تحت کنترل بیشتر و جدی تری قرار گیرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رئیس جمهور در خصوص ابعاد و آثار عملیات وعده صادق

دریافت 10 MB کد خبر 6099916

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • توضیحات رئیس جمهور در خصوص ابعاد و آثار عملیات وعده صادق
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است