Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کابینه دهم از نامه برخی وزاری دولت نهم و دهم به احمدی‌نژاد خبر داد و گفت که اعضای کابینه تصریح کرده‌اند که بهتر است ایشان در رفتار خود تجدید نظر کند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ سیاسی احزاب و تشکل ها نظرات

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، رفتارهای امروز آقای احمدی‌نژاد نگران‌کننده است، تصریح کرد: بنده با رفتارهای آقای دکتر احمدی‌نژاد موافق نیستم و به نظرم ایشان در مسیر درستی حرکت نمی‌کند؛ دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل‌توجهی به کشور و مردم داشته است و ما نگرانیم که این خدمات با رفتارهای نادرست و افراطی زیر سؤال نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، اصل نظام و ولی‌فقیه دو معیار اصلی و غیرقابل خدشه برای وزرای دولت نهم و دهم است، گفت: ما تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را واجب شرعی و عقلی می‌دانیم و تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیریم که برخی بخواهند با حاشیه‌سازی برای کشور، تابع معظم‌له نباشند.

خلیلیان گفت: اگر آقای دکتر احمدی‌نژاد امروز می‌گوید که دلسوز کشور و تابع امام است باید این ادعا را در عمل با تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری ثابت کند؛ رفتارهای ایشان این نگرانی‌ها را ایجاد کرده که آقای احمدی‌نژاد با تحت تأثیر قرار گرفتن از سوی چند نفر، قصد دارد خدمات خود را از بین ببرد؛ اطلاع دقیق دارم که وزرای آقای احمدی‌نژاد به ایشان نامه نوشته و تأکید و تصریح کرده‌اند که به‌طور کامل گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و تنها از بیانات ایشان تبعیت می‌کنند.

عضو کابینه دولت دهم، با بیان اینکه قاطبه وزرای دولت نهم و دهم با رفتارهای غیرقانونی احمدی‌نژاد مخالف هستند، گفت: برخی از دوستان ما که در کابینه نهم و دهم آقای احمدی‌نژاد حضور داشتند، در دیداری حضوری با ایشان اتمام‌حجت کردند؛ توصیه دوستان ما این بود که ایشان در چارچوب قانون اساسی مباحث خود را دنبال کرده و از مواضع غیراصولی و غیرقانونی پرهیز کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: توصیه می‌کنم که آقای احمدی‌نژاد قدر فرصتهایی که نظام به ایشان داده را بداند و گذشته خود را به خاطر زیاده‌خواهی چند نفر بیش از این خراب نکند.

انتهای پیام/

R31462/P1011115/S1,10/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.   به گزارش مهر؛ پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.   او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری بی‌سابقه احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل!
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟