Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر چرام گفت:در تمام کشور رسم براین است که در پارکینگ خودرو مبلغی به عنوان ورودی اخذ می شود که این مبلغ اولیه برای ورود و توقف تا یک ساعت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،خبری مبنی گرانی و اخذ عوارض سنگین در ورودی باغ زیبای چشمه بلقیس در فضای مجازی منتشر شد که این پایگاه اطلاع رسانی برای مشخص شدن این ماجرا،گفت وگویی با سخنگوی شورای شهر چرام تدارک دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(خبر منتشر شده را اینجا بخوانید)

 

عطاالله حدادی سخنگوی شورای شهر چرام ضمن تقدیر از گردشگران عزیزی که باغ چشمه بلقیس چرام را برای تفریح وتفرج انتخاب کردند،گفت: ضمن تشکر از حسن انتخاب و توصیف زیبا ی نویسنده این خبر از این مکان، لازم است در خصوص  گلایه وی و وجه  اخذ شده در فیش واریزی  توضیحاتی  ارائه را دهم.

 

وی افزود:در تمام کشور رسم براین است که در پارکینگ خودرو مبلغی به عنوان ورودی اخذ  می کنند که این مبلغ اولیه برای ورود و توقف  تا یک ساعت است.

 

حدادی در ادامه بیان کرد: مازاد بر یک ساعت،به ازای هرساعت ۵هزار ریال اضافه اخذ می‌کنند.

 

وی با اشاره به مکان های تفریحی و تاریخی،اظهار کرد:ولی برای ورود مسافران به اماکن تفریحی و تاریخی فقط یک بلیط می فروشند که مدت اقامت بستگی به فرد دارد که می تواند در حداقل زمان یا تاپایان زمان بماند.

 

سخنگوی شورای چرام در ادامه عنوان کرد: اگر فردی به شهرهایی که بناهای تاریخی وتفریحی دارند همچون شیراز یا نیشابور  تشریف ببرد،چنین مطلبی را مشاهده خواهد کرد و از طرفی فیش ۱۲ هزارتومانی درج شده در خبر، ورودی ۴ نفر است.

 

گفتنی است که چشمه بلقیس به نگین جنوب کشور معروف بوده و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و ۸ حوزه انتخابیه از جمله تهران به صورت تمام الکترونیک خواهد بود. این تاریخ بر اساس قانون به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، تعیین شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

۸ حوزه تمام الکترونیک

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم شریف این هشت حوزه در خصوص چگونگی رای دادن، در دستور کار قرار دارد که از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و از طریق پویانمایی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین اظهار کرد: به نحوی برنامه ریزی خواهیم کرد که صندوق‌های رای تمام الکترونیک در محافل عمومی همچون نماز‌های جمعه این هشت حوزه قرار گیرد تا مردم شریف از نزدیک با آن آشنا شوند و در روز رای‌گیری ابهامی وجود نداشته باشد.

اسلامی درباره جدول زمان‌بندی مرحله دوم این انتخابات هم گفت: جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله زمان تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به این مرحله طراحی شده است که به محض تایید شورای محترم نگهبان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آمریکا خطاب به مقامات نیجر: با ایران و روسیه ارتباط برقرار نکنید
  • مرحله دوم انتخابات در کدام حوزه‌ها تمام الکترونیک برگزار می‌شود؟
  • وزیر کار: کسی حق پرداخت دستمزد به کارگر را کمتر از مصوبه شورای عالی کار ندارد
  • وزیر کار: پرداخت دستمزد به کارگر نباید کمتر از مصوبه شورای عالی کار باشد
  • سخنگوی ستاد انتخابات کشور: ۲۱ اردیبهشت؛ مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود
  • زمان مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • صحت انتخابات در تمام حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد
  • آغاز پویش چشم به راهیم در ایلام
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد