Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:06:31 GMT

اسرائیل هیچ کس را در نوار غزه «بی گناه» نمی داند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۹۳۳۲

اسرائیل هیچ کس را در نوار غزه «بی گناه» نمی داند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرئیل امروز یکشنبه گفت که هیچ«بی گناهی» در نوار غزه که توسط جنبش حماس اداره می شود وجود ندارد. لیبرمن جنگ طلب این سخنان را پس از 10 روز تظاهرات و درگیری فلسطینی ها با نظامیان رژیم اشغالگر و شهادت 30 فلسطینی به زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبرمن گفت:«هیچ بی گناهی در نوار غزه وجود ندارد.»

وزیر جنگ اسرائیل گفت:« همه در نوار غزه با حماس در ارتباط هستند و از این جنبش حقوق دریافت می کنند. همه فعالانی که تلاش می کنند ما را به چالش بکشانند و مرزها را زیر پا بگذارند فعالانی از شاخه نظامی حماس هستند.»

رژیم اشغالگر اسرائیل در پی استفاده از گلوله واقعی طی 10 روز تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها در مرزهای نوار غزه با فلسطین اشغالی به شدت مورد انتقاد جامعه جهانی قرار گرفت است.در حمله نظامیان اشغالگر به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطنیی ها در نوار غزه 30 شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین حال، یکی از شهروندان فلسطین که چند روز پیش توسط نظامیان اسرائیل در کرانه باختری رود اردن زخمی شده بود، به شهادت رسید.

«خلیل عنبر» یک شهروند فلسطینی به خبرنگار آناتولی گفت: برادرم، محمد روز دوشنبه توسط نظامیان رژیم اسرائیل در نزدیگی ایستگاه بازرسی طولکرم از توابع کرانه باختری هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شد.

وی افزود: محمد سپس توسط نظامیان رژیم اسرائیل بازداشت شد، اما کارکنان بیمارستان به ما اطلاع دادند که او در آنجا به شهادت رسیده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال فلسطین نوار غزه موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، «به برادرت سلام برسان مادرجان». این جمله‌ای است که همسر برادر اسماعیل هنیه به فرزندش می‌گوید که امروز در بمباران منطقه الشیخ رضوان در نوار غزه به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی امروز اعلام کردند که در جریان بمباران امروز نوار غزه،  برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس به نام محمد عبدالکریم هنیه، نیز به شهادت رسید و به برادرش که پیشتر در طول جنگ کنونی غزه به شهادت رسیده بود، پیوست.

دو روز پیش نیز  ملاک هنیه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در حمله رژیم اسرائیل در نوار غزه در روز عید فطر مجروح شده بود، به شهادت رسید.

محمد هنیه پدر ملاک هنیه نیز در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده بود. سه پسر اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از نوه‌های او در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در اردوگاه الشاطی هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

هنیه در واکنش به این خبر گفت:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد».

دیگر خبرها

  • شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید + فیلم
  • ببینید | برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح