Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@11:36:00 GMT

کاراته| پنجمی درفشی‌پور در لیگ جهانی مراکش

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۹۴۹۴

کاراته| پنجمی درفشی‌پور در لیگ جهانی مراکش

کاراته‌کا وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مقام پنجم لیگ جهانی کاراته وان مراکش رسید. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از روز جمعه 17 فروردین ماه در شهر رباط مراکش و با حضور 545 کاراته کا از 72 کشور برگزار شد و در وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور در دیدار رده بندی به مصاف "تولار آقالارزاده"، آذربایجانی نایب قهرمان امیدهای جهان و قهرمانی امیدهای اروپا در سال 2013 رفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درفشی پور ابتدا مقابل امین سلام از الجزایر پس از تساوی یک بر یک با استفاده از قانون سنشو برنده میدان شد. در دومین دیدار به مصاف بوراک اویگور از ترکیه رفت با همان نتیجه بازی نخست موفق شد این حریف که عنوان قهرمانی امیدهای جهان در سال 2015 و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، شکست دهد.

سومین مبارزه درفشی پور برابر رائول کوئروا از اسپانیا بود که با نتیجه 2 بر یک به سود کاراته‌کا کشورمان خاتمه یافت. درفشی پور در ادامه 4 بر صفر اصیل بیک موراتوف از قزاقستان را برد و به دور نیمه نهایی راه یافت.

او در نیمه نهایی 2 بر صفر نتیجه را به علی الساوی از مصر دارنده عنوان سومی امیدهای جهان در سال 2015 واگذار کرد و نتوانست فینالیست شود.درفشی پور بهمن ماه و در اولین مرحله لیگ‌جهانی در پاریس فرانسه نیز به نشان برنز دست یافته بود.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان