Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در این خصوص اظهار داشت:در راستای توسعه اقتصادی و حمایت از تولید‌کنندگان داخلی امر مبارزه با قاچاق کالا در سال جدید تشدید می شود

این مقام قضائی  با انتقاد از واردات بی‌رویه در کشور اظهار‌داشت: واردات بی‌رویه یک آسیب بزرگ است و نباید کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل کشور وجود دارد با ارز دولتی و با پول کشور وارد کشور شود و متاسفانه نظارت دولت بر گمرک کم است و قطعا دستگاه قضایی در این حوزه نیز ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای ایرانی" توسط رهبر انقلاب یک اقدام کاملاً حکیمانه بود،افزود:مقام معظم رهبری همیشه با دید کاملا وسیع وباتوجه به شرایط روز، سال‌ها را نام‌گذاری می‌کنند که بر مبنای حکمت است.

سالاری تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور، مشکلات اقتصادی است و نام‌گذاری سال جدید به نام "خرید کالای ایرانی" توسط رهبر معظم انقلاب یک اقدام کاملا حکیمانه بود.

وی خاطرنشان ساخت:لازمه اینکه یک اقتصاد خوب و پویا در کشور داشته باشیم این است که  بر منابع داخلی کشور تکیه کنیم و ما با توجه به دشمنی‌های زیادی که علیه نظام اسلامی می‌شود، چاره‌ای جز این نداریم.

 

نگاه به خارج نمی‌تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند

وی با بیان اینکه دشمنان در حدود چهل سال از انقلاب اسلامی دشمنی‌هایشان با ما کم نشده و روزبه‌روز تهدیدات و دشمنی‌های خود را بیشتر می‌کنند گفت: اینکه چشم ما به خارج از کشور باشد و امید داشته باشیم که بیگانگان مشکلات داخلی ما را حل کنند کاملا اشتباه است و سال‌ها حضرت آقا تاکید می‌کنند که نگاه به خارج نمی‌تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند.

سالاری عنوان کرد:متاسفانه نتیجه عدم خرید تولیدات داخلی این شده است که بسیاری از صنایع و کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده و روزبه‌روز عرضه کالاهای خارجی در کشور پر رونق‌تر شده است.

دادستان کرمان تاکید کرد:چاره کار و علاج مشکلات اقتصادی کشور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است واگر می‌خواهیم فقر را از کشور بیرون و نابسامانی‌های اقتصادی را ساماندهی کنیم باید حمایت از تولیدات داخلی را جدی بگیریم.

سالاری اظهار کرد: متاسفانه تاکنون جهت‌گیری‌ها آنچنان که باید باشد در جهت تقویت تولید‌کنندگان داخلی نبوده است  و ضرورت دارد که برخی رویه ها  اصلاح گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان اقتصاد کشور انقلاب انقلاب اسلامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند

روند پیشرفت این وینگر بلژیکی زیر نظر تیاگو موتا کاملاً چشمگیر بوده است.

الکسیس سالماکرز وینگر بلژیکی بولونیا که در تابستان گذشته از میلان به صورت قرضی جدا شد، به فعالیت خود در بولونیا ادامه خواهد داد. او یکی از ستاره های تیم تیاگو موتا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ بولونیا از عملکرد سالماکرز کاملا رضایت دارد او در مقطع پایانی فصل با عملکرد درخشان و گل های حساس خود، نقش مهمی در جمع آوری امتیازات برای تیم موتا داشته است. روسوبلو به اطلاع میلان رسانده که در پایان فصل، بند خرید این وینگر ۲۴ ساله را فعال خواهد کرد. بولونیا با مبلغی در حدود ۹ میلیون یورو می تواند قرارداد سائلماکرز را دائمی کند. او در 26 بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت 4 گل و 2۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند