Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:30:17 GMT

فیلم/ استقبال سعودی‌ها از مسابقاتورق بازی !

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۰۴۰۷

‍‍‍‍‍‍

افتتاح مرکز مسابقات ورق بازی در عربستان، با استقبال چشمگیر و گسترده سعودی‌ها همراه بوده است. همچنین یکی از مشهورترین امامان جماعت سابق مکه، در این مسابقات شرکت کرده است.

دریافت 1 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد اردوغان از آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه می‌گوید در حالی که تمام جهان در کنار فلسطین ایستاده، آمریکا باز هم در کنار اسرائیل ایستاد.

اردوغان این اظهارات را ظهر امروز (جمعه) بعد از نماز ظهر در استانبول در واکنش به وتوی طرح عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد بیان کرده است؛ طرحی که بسیاری از کشور‌های منطقه از جمله قطر و عربستان سعودی نیز با صدور بیانیه‌ای درباره آن اظهار تاسف کردند.

۱۲ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد، دیشب، موافقت خود را با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد اعلام کردند؛ اما آمریکا آن را وتو کرد و کشور‌های انگلیس و سوئیس نیز به آن رای ممتنع دادند.

«واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از این اقدام آمریکا گفت: «اکثریت مطلق جهانی» با عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد موافق هستند و «آمریکا با این وتو نشان داد که درباره فلسطینی‌ها در واقعیت چطور فکر می‌کند.»

عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام آمریکا گفت که ناکامی شورای امنیت در پذیرش عضویت کامل فلسطین باعث تداوم لجاجت رژیم اشغالگر اسرائیل و تداوم زیر پاگذاشتن خطوط قرمز از سوی آن‌ها می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه