Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز با سفر به ارومیه با تعدادی از شخصیت‌های مبارز، انقلابی، مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی دیدار و گفت‌وگو کرد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز با سفر به آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی قریشی از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه که همه هفته نماز جمعه این شهر در این مکان برگزار می‌شود بازدید کرد.

امام جمعه تبریز در ادامه دیدارهای خود با همراهی تعداد از علمای ارومیه در بیت آیت الله شیخ غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان و نماینده سابق امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در استان آذربایجان غربی و امام جمعه پیشین ارومیه حاضر شد و ضمن عیادت از وی در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان او قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با حضور در مسجد اعظم ارومیه با آیت الله سیدعلی اکبر قریشی یکی از نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

امروز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیز دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی، امام جمعع تبریز را در این دیدارها همراهی کرد.

انتهای پیام/ع

R41361/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که به منظور گرامیداشت روز نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز ما در شهری زندگی می‌کنیم که دارای استعدادهای پنهان با محرومیت‌های آشکار است.

وی خطاب به استاندار آذربایجان غربی افزود: با عوارض محلی نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و با درآمدسالانه تعریف شده شهرداری ارومیه از محل عوارض شهری نمی‌توان سرعت پروژه‌ها را حتی به استان‌های هم‌جوار رساند.

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز بتوانیم سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، باز نمی‌توانیم خودمان را به سرعت عمل سایر کلان‌شهرها برسانیم، آنها سال‌های سال است که از شهر ارومیه پیشی گرفته‌اند.

یوسفی تصریح کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

وی ادامه داد: عزم راسخ، اراده و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات ملی و رفع مشکلات و نیز نگاه ویژه به مدیریت شهری به وضوح دیده می‌شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب و مؤثر در تمام زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی، بحث ترافیک، ناوگان حمل‌ونقل، مترو، فضای سبز، مدیریت پسماند برای شهر ارومیه خواهیم بود.

کد خبر 748753

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد