Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@22:35:47 GMT

وقت آزمون و خطا رسیده آقای پروفسور!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۰۶۱۶

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته با برتری مقابل پدیده در ورزشگاه ثامن مشهد، توانست در فاصله 3 هفته مانده به اتمام فصل، عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

قهرمانی زودهنگامی که سرخ ها به دست آوردند، ضمن اینکه روحیه تیمی را در جمع آنها بالا برد، این امید را به جوانان تیم داد که با نظر مساعد برانکو بتوانند در سه بازی آینده تیمشان در لیگ به میدان بروند و تجربه کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته هم تیم پرسپولیس با مرد کروات در شرایطی مشابه قهرمان شد و سه بازی پایانی خود را به صورت تشریفاتی برگزار کرد؛ اما برانکو در بازی مقابل پدیده که منتهی به جشن قهرمانی بود و همچنین دیدار مقابل ذوب آهن، چندان فرصتی برای حضور جوانترهای تیمش در ترکیب اصلی نداد و تنها در بازی مقابل سیاه جامگان در هفته پایانی به چند نفر از آنها میدان داد.

ماجرای امسال برای سرخپوشان البته متفاوت با فصل گذشته است. پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد از نقل و انتقالات تابستانی پیش از فصل محروم است و نمی تواند هیچ بازیکنی را به جمع نفراتش اضافه کند. در کنار این موضوع، بحث رفتن چند ستاره سرخپوش به تیم های داخلی و خارجی جدی تر از قبل شده و برانکو ممکن است علاوه بر ناتوانی در جذب بازیکن، با مشکل کمتر شدن سربازان لشگرش هم روبرو شود.

بنابراین دلایل، به نوعی می توان گفت استفاده از جوان ها در سه بازی پیش رو برای پروفسور حیاتی است و او در این 270 دقیقه می تواند تا حدود زیادی پازل مدنظرش برای فصل آینده را با تزریق امیدهای آینده پرسپولیس به ترکیب اصلی بچیند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا