Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@16:02:24 GMT

فاکتور خرید هیچ کالای خارجی را امضا نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۰۶۷۰

فاکتور خرید هیچ کالای خارجی را امضا نمی‌کنم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد که فاکتور خرید هیچ کالای خارجی را امضا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر داریوش جاوید در دیدار نوروزی با دانشگاهیان با توجه به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، از همگی خواست در سال جدید تا حد امکان از کالای ایرانی استفاده کنند و به همین منظور اعلام کرد که از امروز خودنویس و گوشی تلفن همراه خود را با تولیدات ساخت ایران تعویض خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد بروجرد اعلام کرد که در سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد هیچ کالای خارجی به شرط اینکه مشابه ایرانی داشته باشد خریداری نخواهد شد.

جاوید افزود: امیدوارم در سال جدید همراه با رشد و توسعه اقتصادی در کشورمان، با سکانداری دکتر فرهاد رهبر شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی نیز باشیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سال جدید با اندیشه های نو، عشق، محبت، همدلی و همفکری آغاز به کار خواهد کرد و انشااله به بالندگی خود ادامه خواهد داد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان هم سال 96 را سالی توأم با خوبی، تلخی و حوادث گوناگون عنوان و برای مردم ایران در سال 97 موفقیت و سربلندی آرزو کرد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی ادامه داد: «سال 97 از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد. برای حمایت از تولیدات داخلی باید فرهنگ سازی انجام شود تا کارگاهها و کارخانه ها در کشور با تولیدات خود، اقتصاد کشور را پررونق کنند و نقدینگی اصلاح شود.

وی از دکتر فرهاد رهبر به خاطر صدور دستورالعمل خرید و استفاده از کالاهای ایرانی در سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان حمایت از کالای ایرانی را حمایت از مردم و عشق به مردم عنوان کرد و افزود: «حمایت از تولیدات داخلی باعث عشق، محبت و دوستی در کشور خواهد شد.

قدرتی با اشاره به افزایش 230 امتیازی، امتیازات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، خواستار استفاده از توان و ظرفیت های واحدهای استان برای درخشش در دانشگاه های کشور شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بروجرد نیز گزارشی از میزان مشارکت کارکنان و اساتید واحد در امور خیریه و عام المنفعه داد.

جعفر حیدری گفت: «با مشارکت کارکنان واحد، صندوق قرض الحسنه هیات امنای مسجد دانشگاه تأسیس شده که تاکنون بیش از 540 میلیون تومان وام به متقاضیان دانشگاهی، اهدا کرده است.

در پایان دیدار نوروزی شرکت کنندگان با حضور بر مقبره شهدای گمنام واحد و نثار تاج گل در سال جدید با آرمان های آنان تجدید بیعت کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 

بقه گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه Journal Of Second Language Pedagogy «آموزش زبان دوم» واحد مشهد موافقت شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با زش زبانخبرنگار آنا با  با اعلام این خبر اظهار کرد: مجله علمی «آموزش زبان دوم» با هدف ایجاد بستری برای محققان و نویسندگان در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم است تا ایده‌های نوآورانه، چارچوب‌های نظری و ابزار‌های عملی خود را به اشتراک گذاشته و منتشر کنند.

رحیم دبیری با بیان اینکه مجله علمی «آموزش زبان دوم» نخستین مجله تخصصی زبان دوم است که به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد، افزود: دامنه این مجله شامل بحث‌های نظری در مورد فراگیری زبان‌ها، تحقیقات تجربی درباره روش‌های آموزش زبان، رویکرد‌های نوآورانه برای ارزیابی زبان و تأملاتی در مورد شیوه‌های آموزشی متنوع است و مقالات با عناوین مربوط به آموزش زبان از جمله زبان شناسی کاربردی، مطالعات فرهنگی، توسعه و ارزیابی مواد آموزشی، آموزش معلمان زبان و طراحی و تدوین برنامه درسی را پس از داوری منتشر خواهد کرد.

وی افزود: نشریه علمی انگلیسی زبان «آموزش زبان دوم» با همکاری اعضای هیئت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به مدیر مسئولی زهرا ظهوریان و سردبیری پوریا بقایی‌مقدم منتشر می‌‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تبیین کرد: این دانشگاه در حال حاضر صاحب امتیاز ۹ نشریه علمی است که از این تعداد چهار مجله به زبان فارسی و پنج مجله به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و برخی از نشریات آن دارای اعتبار علمی ISI و وزارت عتف هستند.

دبیری یادآور شد: همچنین نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای امتیاز دستاورد‌های پژوهشی بر اساس بخشنامه جامع دکتری تخصصی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • تجمع دانشگاهیان سلماس در حمایت از حمله سپاه به رژیم اشغال گر 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی