Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اصفهان - تلاشگران ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶ با تلاش بی وقفۀ خود و به کارگیری تکنیک های کار گروهی و حس تعلق سازمانی، به رکوردهای بی سابقه ای در تولید فولاد خام دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا بنائیان مفرد، مدیر ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه، سال ۱۳۹۶ را پربارترین سال در طول عمر بهره برداری از این شرکت دانست و گفت: برنامۀ تولید در این سال ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در نظر گرفته شده بود که با تلاش مستمر همۀ کارکنان و پشتیبانی سایر نواحی رکورد بی سابقۀ تولید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۷ تن محقق شد که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل (۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تن) ۱۴درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود:دستیابی به تولید فراتر از برنامۀ سالانه،  نتیجۀ تلاش مجدانه و تعلق سازمانی و ملی همکاران سخت کوش این ناحیه، درک متقابل و راهبری های مدبرانۀ مدیریت عالی و معاونت های سازمان، همکاری مدیریت های پشتیبان و سرویس دهندۀ صف و ستاد بوده است.

مدیر ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه اظهار امیدواری کرد: با تداوم موارد فوق و به کارگیری شیوه های کار گروهی و هدف گذاری ها و تلاش مضاعف، در سال جدید نیز شاهد ثبت اینگونه موفقیت ها و رسیدن به ظرفیت اسمی 7.2 میلیون تن تختال در شرکت فولاد مبارکه خواهیم بود.
46

کلید واژه‌ها : استان اصفهان - فولاد مبارکه - فولاد - صنعت فولاد - شرکت فولاد -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان فولاد مبارکه فولاد صنعت فولاد شرکت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مهدی نیا عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به جز انسولین با نام تجاری «نوومیکس» که دارویی کاملاً وارداتی است، در هفته‌های اخیر با کمبود واردات مواجه بودیم و سایر اقلام تولید داخل را به میزان بیشتری در داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت بر استفاده از انسولین‌های تولید داخل افزود: در حال حاضر فقط در زمینه محصول خارجی دچار کمبود هستیم و سایر محصولات به میزان کافی وجود دارد و مصرف‌کنندگان باید برای مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند.

مهدوی نیا خبر داد: محصول وارداتی نوومیکس در روزهای گذشته وارد خوزستان شده است و در سه روز آینده با توزیع در داروخانه‌های استان، وضعیت موجودی به روال عادی بر می‌گردد.

کد خبر 6093604

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی