Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا بنائیان مفرد، مدیر ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه، سال ۱۳۹۶ را پربارترین سال در طول عمر بهره برداری از این شرکت دانست و گفت: برنامۀ تولید در این سال ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در نظر گرفته شده بود که با تلاش مستمر همۀ کارکنان و پشتیبانی سایر نواحی رکورد بی سابقۀ تولید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۷ تن محقق شد که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل (۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تن) ۱۴درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود:دستیابی به تولید فراتر از برنامۀ سالانه،  نتیجۀ تلاش مجدانه و تعلق سازمانی و ملی همکاران سخت کوش این ناحیه، درک متقابل و راهبری های مدبرانۀ مدیریت عالی و معاونت های سازمان، همکاری مدیریت های پشتیبان و سرویس دهندۀ صف و ستاد بوده است.

مدیر ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه اظهار امیدواری کرد: با تداوم موارد فوق و به کارگیری شیوه های کار گروهی و هدف گذاری ها و تلاش مضاعف، در سال جدید نیز شاهد ثبت اینگونه موفقیت ها و رسیدن به ظرفیت اسمی 7.2 میلیون تن تختال در شرکت فولاد مبارکه خواهیم بود.
46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال شرکت فولاد طول عمر فولاد فولاد مبارکه تولید موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند

نشست متقاضیان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مخازن ذخیره‌سازی زیرزمینی گاز طبیعی، مگاپروژه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف گاز در ایستگاه‌های تقویت فشار، با حضور نمایندگان شرکت‌های فولادی کشور به میزبانی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برگزار شد.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، رضا نوشادی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی گاز ایران در دوره تحریم گفت: بانک مرکزی، شرکت‌های ملی گاز و نفت در سال ۱۳۸۹ تحریم شدند. آن زمان ظرفیت تولید، پالایش، انتقال و توزیع گاز روزانه ۴۰۰ میلیون مترمکعب بود، اما امروز پس از یک دوره تحریم ۱۵ساله، حجم ظرفیت تولید گاز کشور، به روزانه ۸۷۵ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: در این بین پالایش، انتقال و توزیع این زنجیره از ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب بالاتر است و پیچیده‌ترین فناوری، با انتقال فناوری از ساخت توربین و کمپرسور از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به‌عنوان بازوی اجرایی شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز در ادامه با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در بخش‌های مختلف صنعت ادامه داد: جورچین صنعت گاز برای ادامه این مسیر پرافتخار، به‌منظور گسترش سطح مشارکت‌های مردمی و پاسخ‌گویی به رشد فزاینده مصرف چه در مسیر توسعه، چه تولید انرژی و محصول و چه مصرف خانگی و تجاری، نیاز به انجام هم‌افزایی گسترده‌ای دارد. در راهبرد تازه شرکت ملی گاز ایران، برای مدیریت اوج مصرف که متأسفانه آسیب نخست به تولید وارد می‌شود، تصمیم گرفتیم وارد حوزه جذب سرمایه‌ شویم و پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز، مگاپروژه هوشمندسازی مصرف گاز و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایستگاه‌های تقویت فشار را خدمت شما معرفی کنیم.

علیرضا بیات، مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی گاز ایران نیز با تأکید بر اهمیت صنعت گاز در زمینه تولید گفت: سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌ها یکی از اصول اصلی توسعه در هر صنعت است و صنعت گاز در کشور ما جریان خونی است که در شریان اقتصادی جریان دارد و توسعه این صنعت بی‌شک به توسعه در دیگر بخش‌های تولید مانند صنایع فولادی و پتروشیمی و بخش‌های صنعتی می‌انجامد.

در ادامه این نشست، پروژه‌های ذخیره‌سازی مخزن نمکی نصرآباد کاشان، میدان هیدروکربنی شوریجه مشهد، مگاپروژه هوشمندسازی مصرف گاز و پروژه بهینه‌سازی مصرف گاز در ایستگاه‌های تقویت فشار گاز برای سرمایه‌گذاری به نمایندگان شرکت‌های فولادی کشور معرفی شدند.

گفتنی است نمایندگان شرکت‌های فولادی ازجمله شرکت ایمیدرو، گل‌گهر، توسعه آهن و فولاد، جهان فولاد، فولاد مبارکه، گهر زمین، آهن و فولاد ارفع، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد ایران و فولاد سیرجان در این نشست به ارائه پرسش‌هایی درباره این پروژه‌ها و بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم